Bildedryss fra hotellet!

Det hotellet her er så stort og fint at jeg virkelig ikke kan få sagt det engang! Her ser vi noe nytt hele tiden, og det er så mye å ta bilder av at jeg aner ikke om jeg i det hele tatt får tatt bilder av alt her. Haha! Skikkelig luksusproblem!

Tidligere i dag knipset jeg i alle fall mange bilder så dere kan se en del av hotellet. Hele hotellet er afrikansk interiør og utseendet, og det så kult og inspirerende! Er forresten Lopesan Baobab vi bor på i Meloneras, så en del av dere lurte på det! 

Fine gutten min! ❤️

Her er det masse sitrontrær, blomster og det lukter så godt! 

Siden det er afrikansk inspirert er det masse statuer av zebraer, krokodiller, sjiraffer, elefanter og mye mer rundt på området! 

Se så søt liten pusekatt! Kjente jeg savnet Chloe litt ekstra mye når jeg så den!

Per Fredrik er helt crazy som tørr å stå så nærme duer. Jeg er jo livredd fugler så jeg stod langt unna. Hehe! 

Skal prøve å knipse enda flere bilder av hotellet senere. Nå skal vi ut og spise litt middag og kose oss! 

17 kommentarer

Siste innlegg