Min bursdagsfeiring!

Wow, for en fantastisk bursdagsfeiring jeg hadde i går! Det er så rart å tenke på at nå er jeg faktisk 24 år. 22-23 har liksom fortsatt vært ungt, og nærmest 20 år. Men nå føler jeg plutselig at alderen er voksen. Det er rart det! Voksen har jeg jo forsåvidt følt meg lenge i og med at jeg har samboer, hus og hund. Men altså, alderen, den kom først nå!

I går feiret jeg i alle fall med en gjeng av venninnene mine i Drammen. De fleste bor jo enten i Drammen, Hokksund eller Oslo, så da var det lettest å ta det i midten av alle stedene. Min favorittrestaurant i Drammen er definitivt Anchas Bodega som har vanvittig god tapas! Så der hadde jeg reservert bord til hele gjengen.
 

 

Fine jentene mine! ​Victoria, Reneé, søsteren min Madeleine, meg, Pia, Susanne, Marita, Camilla og Trine

Det ble en god del tapas på oss. Jeg spiste både Carpaccio, Manchego, Serrano og brød med aioli, og det var så godt! 

Mens vi ventet på middagen åpnet jeg alle pakkene, og herregud så mye fint jeg fikk! Mens jeg pakket opp presangene livestreamet jeg det på instagram, som sikkert mange av dere rakk å se, så jeg fikk ikke tatt så mye bilder akkurat da. Men jeg skal lage et eget innlegg der jeg kan vise dere hva jeg fikk. Det var jo veldig mange av dere som spurte på instagram om jeg kunne vise det på bloggen eller video! Det kommer når jeg kommer tilbake fra Gran Canaria.

Haha, må le litt av søsteren min som hadde kjøpt prinsessekrone til meg. Den måtte jeg pent gå med hele kvelden. Følte meg litt teit, men var veldig gøy da! 

Genseren min finner dere HER  (reklamelink)


 

Etter masse tapas dro vi en tur på en bar / cafe (Pigen) hvor vi tok noen drinker. På meg ble det virgin strawberry daquiry siden jeg ikke drakk. Med unntak av 1/4 rødvinsglas til maten. Hehe! Men for de andre ble det fullt opp med tequila og tyrkershots, før vi dro ut en liten tur på byen. Siden jeg måtte opp ganske tidlig i dag, dro jeg derfra i 01 tiden, så ble ikke full rave på meg. Men det kjenner jeg at er godt i dag! 

Det ble i alle fall en helt fantastisk feiring med de beste jentene som finnes! Nå skal jeg pakke siste rest av kofferten, skrive ferdig ukens spørsmål også kjører Per Fredrik og jeg innover til Gardermoen. Chloe skal forresten være hos foreldrene til Per Fredrik mens vi er på reise. Og ja, jeg skal lage vlog mens jeg er avgårde. Så at mange av dere hadde spurt om det i kommentarfeltet! 

 

13 kommentarer
    1. Victoria og søsteren din er så like i utseendet at det er skummelt 😂 Skulle tro dere var tre søsken 😊 Gratulerer med dagen som var 😊

    2. Gratulere med dagen🎉 Glad i deg🎁💟 Du har bursdag samme dag som Cristiano Ronaldo og Neymar Junior⚽

    3. Hei dette er ikke en kommentar til det innlegget du la ut angående bursdagen din men lurte på noe ifh.til YouTube-videoen du nettopp la ut av at du prøvde noen sånne ting for å få krøllet håret i samarbeid med glitter. Det jeg stusset litt på var at du skrev at det starterkittet kostet 155kr for large hair crurlers på nettsiden men jeg kikket på samme sted og fant dem til 199kr. Hvordan kan man få til så billig pris som 155kr istedet for 199kr som jeg så?? Lurer veldig på det!

    4. Hei igjen, jeg har sjekket ut og jeg får bare hair crurlers large til 199kr står det i det jeg skal betale i kassen. Jeg ser ikke at glitter har satt ned prisen som du sier. Kan du sjekke dette ut? Dumt å betale nesten 50 kroner mere enn man må…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg