Klar for utlandet og bursdag

Nå har jeg nettopp pakket kofferten, og er nesten klar for å reise i morgen. Er noen ting til som jeg må pakke oppi kofferten, som sminke og rettetang osv, men det tar jeg i morgen! Siden vi reiser noenlunde tidlig i morgen, syns jeg det er greit å gjøre pakkingen nå. Er det en ting jeg hater så er det å ha dårlig tid til å pakke. Det er så stress det! 

Image and video hosting by TinyPic

Tenkte forresten å vise dere hvordan jeg pakker kofferten. Her bruker jeg en veldig genial teknikk, som gjør at jeg ser absolutt alle plaggene hele tiden. Det sparer meg for totalt kaos i kofferten hver gang jeg skal finne en genser. Haha! Så det var et lite tips til dere som alltid får kaotiske kofferter på reise! 

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Nå skal jeg fikse meg litt og gjøre meg helt klar for kvelden. I kveld skal jeg nemlig ut og feire bursdagen min sammen med en gjeng gode venninner på restaurant i Drammen. Så det blir veldig koselig! Herregud, det er så rart å tenke på at jeg blir 24 år i morgen..  Men før jeg drar til Drammen må jeg innom kjøpesenteret en kjapp tur og handle inn litt ting jeg fant ut at jeg manglet i kofferten. Det er virkelig bonusen med å pakke dagen før, for da ser man hva man har glemt og må kjøpe inn. Hehe! 

20 kommentarer
    1. God tur Stina<3kos deg,den turen er vel fortjent,jeg lurte på om du kunne vlogge under hele turen??ilu<3 <3 <3

    2. Er ikke helt sikker men skal du på den plassen som Per Fredrik gav deg til jul??
      PS.Du er verdens beste blogger , håper du føler deg bedre etter hvert😉
      Klem fra meg❤️

    3. Ikkje bli så lenge ute da for da får du ikkje nok søvn og blir helt utslitt til reisen din i morgen.

    4. Hvor kjøpte du den genseren du har på deg på bildene som du hadde på det innlegget hvor du skrev om ting jenter gjør?
      Elsker bloggen din❤

    5. Hei! Haha, jeg har bursdag på mandag, så en dag etter deg💓 Kan du vlogge kanskje på veien dit du skal, eller en dag når du er der? Det hadde vært kjempe gøy! Jeg har fulgt med på deg siden 2013 eller noe sånn💓😽 Klem fra Dina🦋

    6. Morsomt at vi har bursdag den samme uka. Jeg hadde det tidligere denne uka, den 31 januar. Gratulerer med morgendagen og god tur 🙂

    7. Hei, Stina! Først og fremst må jeg bare si at jeg virkelig elsker bloggen din, og gratulerer så mye med dagen på forskudd! 🎉 Det jeg lurte på var om du hadde noen gratis(e) fotoredigering programmer som du anbefaler? Takk for svar på forhånd og god tur! 💕

    8. Hei Stina! 💝 Jeg har ikke vært på bloggen din på lenge fordi jeg har vært syk i det siste og sånn. Men jeg lurte på hvor du skal reise? Er det en bursdagsreise? Og kunne du lagd en vlog? 😘 😘

    9. Gratulerer så mye med dagen!! Håper du får en super dag i Gran Canaria med Per Fredrik og en super bursdag<3 Klem fra Filippa

    10. Heiiii!
      Regner vel med at dere har kommet dere ned til Gran Canaria nå og er godt slitne, men måtte bare si gratulere med dagen (på etterskudd), god tur! 😀 og hvor kjøpte du den buksa der???😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg