Alt om Polar pulsklokken min!

// reklamelinker

Nå er det et par måneder siden jeg kjøpte pulsklokken min fra Polar, og etter å ha testet den ut en god del, tenkte jeg å endelig fortelle dere alt om den. Dere har jo spurt meg så mange ganger om jeg kan lage et eget innlegg om den, so here we go! 

Jeg må jo innrømme det at den har virkelig kicket igang treningsmotivasjonen min! Nå får jeg så lyst til å ta en tur på mølla eller ut i skogen! Det er også veldig gøy å følge med underveis for å se hvor langt jeg har løpt, og hvor hardt jeg faktisk pusher meg selv. 

Polar M400 – 

Når det kommer til denne pulsklokken har man 2 alternativer, man kan enten bruke den under treningsøkter, eller man kan bruke den 24/7. 

Bruker man den hele tiden får man oversikt over hvor mange skritt man går hver dag, hvor mye man sover, hvor mange kalorier man har forbrent og om man har sittet stille for lenge.

Vil man heller bruke den til kun en treningsøkt kan man starte en økt når treningen starter, og mens økten holder på får man oversikt over hvor langt man har gått, puls, fart, høyde (hvor høyt man er over havet), hvilken pulssone man er i og selvfølgelig hvor lenge økten har vart. Når man er ferdig med økten får man et sammendrag med varigheten av økten, antall kalorier forbrent, gjennomsnittsfart, maksfart og høyde. Hvis man sjekker inn på nettet kan man også se fullt kart og oversikt over økten, slik som vist på bildet under. 

Når man kjøper klokken følger det med et pulsbelte, det må man ha på for at klokken skal måle pulsen din. Det følger ikke med en løpesensor, så om du løper på tredemølle bør du kjøpe det i tillegg, sånn at den kan måle hvor langt du løper. Løpesensoren fester man enkelt i skolissene. 


– Tightsen min funner du HER  og genseren HER – 

 

Selv bruker jeg klokka mest til treningsøkter, men på dager da jeg vet at jeg skal farte mye rundt liker jeg å ha den på hele tiden, så jeg kan se hvor aktiv jeg har vært igjennom dagen. Jeg må jo innrømme at den gjør at jeg virkelig har lyst til å gå noen ekstra steg, når jeg kan følge med. I tillegg så satt jeg meg som mål å gå minst 5000 skritt hver dag, og det har jeg virkelig klart med god margin. Så det er jo kjempe stas! 

Klokken finner dere forresten HER, og HER finner dere den i flere rosa, blå og svart. 

Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre å kommentarfeltet, så skal jeg svare så godt jeg kan. Føler i alle fall at jeg har fått sagt alle de tingene jeg selv lurte på når jeg skulle kjøpe klokka! 

19 kommentarer
    1. Denne klokken passet deg godt Stina.
      Er den stor og tung og ha på seg?
      Er den lett og ta i bruk med innstillinger?
      Håper du kan legge ut flere bilder der du bruker den i hverdagen med et flott antrekk.
      Bruker du klokke på høyre eller venstre arm,håper du bruker den på høyre.

    2. Er den runden du løper fin ? Bor i nærheten av den løypa men har aldri visst om den 🙂 som oftest tatt turen til bøkeskogen men blir fort langt… Og kan man foresten parkere bilen i nærheten ?

    3. Hei!
      Hva heter appen du bruker for å se antall skritt osv, på iPhonen? Har selv klokken og er veldig fornøyd 🙂

    4. Det er jo anbefalt å gå 10 000 skritt hver dag da. Har selv sånn klokke, men klarer bare ca. 3-4 dager med 10 000 skritt per uke x)

    5. Har du kjøpt klokken selv, eller er det et sponset produkt? 🙂 Ser ar du ikke har skrevet ¨sponset produkt¨noen sted?
      Ha en fin dag 🙂

    6. Hei! Elsker bloggen din super mye! Men jeg lurer på hvor du kjøpte trenings buksa? Den var sååå fin!!💕

    7. Jeg har nesten lik, bare i touch, og jeg er såå fornøyd!!🤗 Det jeg liker spesielt godt er at man kan følge med på søvnen sin👏🏼
      Og forresten! Hvor er treningstightsen fra? Digger den😍

    8. åh elsker den klokka der selv! kjøpte min for et år siden og har brukt den nesten hver dag siden! eneste er jo at jeg blir litt sporingsavhengig da, og føler liksom at “gårturene er for gjeves” hvis jeg ikke har på klokka. lol. det er jo litt teit, men heldigvis betyr det jo også at det motiverer meg til å komme meg ut!

    9. Hei 😀
      veit du kor man kan få kjøpt sånn løpesensor til klokka?
      Har akkurat like klokke selv, å eg digge den. Den har gjer sånn at eg vil lever “sunnere” og ut å gå ein tur eller å berre generelt trene knal hart 😀
      Digge bloggen, alltid kjket å lesa den <3
      Klem <3

    10. Hei, jeg har lik klokke som deg, men sjønner ikke helt hvordan pulsbåndet fungerer? Hadde satt stor pris på hjelp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg