#fab #blogglife

Herregud for en rundtur jeg har vært på i dag! Først måtte jeg innom Hvaltorvet (kjøpesenteret) i Sandefjord, og egentlig bare hente en pakke. Vel, sånn blir det jo aldri med meg.

Isteden ble det ny tannbleking (la merke til at tennene ikke var så hvite lengre da jeg kjørte til byen, så det må fikses asap!), ny ansiktsskrubb, body scrub, gave til en venninne jeg skal i bursdag til i morgen, ansiktsmasker og en del småting til.

Så bar det rett videre til Larvik for verdens mest fabolous shopping. Rett på felleskjøpet og kjøpe et greip for å fjerne Chloes u know what som ligger overalt i hagen. #fab #blogglife 

Klarte selvfølgelig å stikke innom et par butikker til og shoppe masse leker til Chloe. Lille bærta har blitt som en baby for meg, så jeg syns plutselig det er gøy å handle bamser og tyggeleker til henne. Hun syntes i alle fall det var ekstremt stas når jeg kom hjem med masse nye ting til henne! Hun løper rundt med en av tenninsballene jeg kjøpte til henne og leker med seg selv mens jeg skriver nå, haha! 

Og til slutt måtte jeg innom posten for å hente pakker, handle mat (noe som ikke anbefales på ekstremt tom mage, tok meg altfor mye candy hjem)

Uansett, nå skal jeg virkelig kjøre litt pamper routine her. Blir deilig med litt hårkur, ansiktsmaske og bleking av tenner. Så blir det full fredagstaco. Selv om Per Fredrik og jeg har spist taco nesten hver dag den siste uka. Han har fått helt dilla, og jeg elsker jo taco, så hvorfor ikke? Håper dere får en fin fredagskveld! 

 

9 kommentarer
    1. Huff, må si du har vært på en rundtur i dag ja,hehe. Jeg selv har hatt mye skolearbeid den siste uken og det er enda mye igjen å gjøre på skolen før Vinterferien kan inntaes,haha. Men er bare koselig å ha noe å gjøre 😉 Håper du og kjæresten din får en fin kveld videre med taco og alt som hører med på en fredagskveld 🙂

    2. superfine bilder av deg, hadde en fin fredagskveld selv. Jeg synes det er helt greit at du har droppet og lage video hv?r onsdag men jeg synes du kan ta bort den bobla der hvor det st?r: video hv?r onsdag! for de nye som kommer til kanalen din likesom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg