Uken som gikk #9

// reklamelinker

Ukens irritasjonsmoment
– Denne uken har virkelig nakken min slått seg helt vrang. Jeg var i en bilulykke for en del år tilbake, der en svær SUV bil kjørte rett inn i siden der jeg satt. Heldigvis ble det ingen store skader, men nakken min har vært mye vond etter dette. Jeg har sikkert brukt 30’000,- (om ikke mer) på kiropraktor for å fikse opp skaden. Så til vanlig er nakken min ganske grei, og ikke noe spesielt vond. Men denne uken.. Ah, denne uken har den vært veldig vond! Faktisk så vond at da jeg kom hjem fra vippetime på tirsdag så holdt jeg på å besvime, fordi jeg ble så svimmel og lost. Så jeg måtte legge meg ned og bare slappe heeelt av. Takk gud for at jeg har en helt fantastisk snill kjæreste som masserer nakken min, og gjør at jeg får ekstremt mye mindre smerter. 

 

Ukens mest leste innlegg
“Mye sminke = stokk dum?”

“Godteri på en mandag?”

“En stor pakke fra Nelly. New in!”


 

Ukens tanke
– Denne uken har jeg tenkt mye på hvordan jeg skal nå målene mine for året, og hvordan jeg på best mulig måte skal sikre meg selv økonomisk for fremtiden. Jeg har jo en ganske spesiell jobb, så da må man være kreativ på den økonomiske delen. Hehe!

 

Ukens opptur
– Denne uken ble jeg intervjuet med Per Fredrik til God Kveld Norge, så det var jo veldig gøy! Er forresten ikke sikker når intervjuet kommer, men sier ifra her på bloggen så fort jeg vet! 

Ukens nedtur
– Tidligere denne uken filmet jeg inn en lang video der jeg viste dere alle triksene som Chloe har lært, men av en eller annen grunn ble videokvaliteten på den filmen helt ekstremt dårlig. Jeg var lyst opp så mye at man såvidt kunne se meg, og bakgrunnen var mørk og kornete. Enda jeg filmet midt på dagen da det var lyst, og brukte studiolys. Så det var litt kjipt at den videoen ble så dårlig! Men hey, da får jeg heller bare filme den inn på nytt igjen.

 

Ukens innkjøp
– Denne uken handlet jeg en god del på Nelly, Makeupmekka, og litt andre småting. Kan jo vise dere hva jeg handlet på Nelly og Makeupmekka. Sistnevnte kan jeg lage mer swatch innlegg om senere. Alle linker til klærne fra Nelly, er under collagen.


1: Genser  //  2: Genser  // 3: Genser  //  4: Genser  –  Skjørt  //  5: Genser  – Sko   //  6:  Genser  –  Sko  

Ukens sang
“Now and later – Sage the Gemini” denne sangen har jeg hatt helt dilla på den siste uken. Det er noe med beaten som jeg bare elsker! Den får meg virkelig i produktiv-modus!

 

Ukens høydepunkt
– Å få besøk av Madeleine, kjæresten hennes og barna var veldig koselig. Så jeg må nok si at det virkelig var uken høydepunkt!

 

 

✨ Følg meg gjerne på facebook, for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg! ✨

13 kommentarer
    1. Jeg elsker den rosa genser kjolen 🙂 så nydelig, og du kledde den veldig godt 🙂
      Kjenner meg desverre igjen når det kommer til nakkeproblemer. Jeg synes ofte det hjelper å sette meg godt til rette med en ordentlig varm varmeflaske. Jeg koker opp vannet først. God bedring 🙂

    2. Hvis du ble utsatt for en ulykke og har smerter og plager som følger av det, har du rett til å få utgiftene dekket. Forsikringen skal dekke det, så anbefaler deg å ta kontakt med forsikringselskapet og legen for å få en ordning på det. Du skal ikke være nødt til å betale for smerter grunnet en ulykke du ikke kan noe for😊

    3. Hvordan tjener du penger med å blogge? Alltid lurt på det 🙂
      Jeg bor en plass hvor det å ha et ønske om å ville bli fotograf, forfatter, osv er det samme som å skulle bli like kjent som Johnny Depp, Vin diesel eller Angelina Jolie. Hva skal jeg gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg