Det negative med å bo her

I dag fikk vi besøk av litt familie. Søsteren min Madeleine, ungene hennes og kjæresten hennes kom hit en tur, og vi lunsjet sammen. Det er jo år og dag siden sist hele gjengen var her, så det var så koselig å ha besøk av dem! Siden vi bor et stykke unna hverandre, får jeg jo ikke sett de så ofte jeg skulle ønske.

Det er vel den eneste negative siden med å bo i Sandefjord, vs nærmere Hokksund. Men da setter man jo ekstra stor pris på når man faktisk får sett hverandre. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg med min travle timeplan, sikkert ikke sett de noe oftere om jeg bodde nærmere. Det jo tross alt bare litt over en time i bil. Hehe!

Emmeline, som er eldste ungen til Madeleine, er virkelig kommet i den alderen der det er superstas med både sminke og å dolle seg opp. Så hun storkoste seg i klesskapet mitt, og satt lenge forran sminkebordet for å velge ut lipglosser. Den bærta der altså! 


Nå har hele gjengen nettopp dratt, eller de dro for en halvtime siden, men det er jo ikke akkurat så mye om å gjøre. Så nå ville jeg bare titte innom og si hei til dere, før jeg begynner å rydde opp i stua, og begynner på å skrive “uken som gikk”. Det kommer senere i dag, så bare å følge med for å se en oppsummering av uken!

14 kommentarer

Siste innlegg