Her får du se mer av hverdagen min

Håper dere har hatt en fin helg så langt. I dag har jeg hatt full kontor-dag. Så jeg har sittet inne og jobbet med alle mulige “backstage-bloggesaker”. Som å sende inn typ 100 kvitteringer til regnskap, svare på mailer, bestille ting jeg trenger, rydde hele mac’en, vaske alle klær og rett og slett en hel haug ting jeg egentlig ikke trenger å ramse opp, fordi det strengt tatt ikke er sååå interessant.

Anyways, tenkte jeg kunne vise dere noen bilder fra snapchatten min fra den siste tiden. Jeg er helt hekta på snapchat, og elsker å legge ut masse små videoer (og bilder) fra hverdagen. Det er veldig ofte hvis jeg er ute og gjør ting som jeg ikke kommer til å blogge om, at jeg legger ut på snapchat, så dere kan følge med på hverdagen min.

Så om dere vil se enda mer av hverdagen min + se når jeg legger ut nye blogginnlegg bør dere absolutt følge meg der. Heter forresten stinablogg der. Åpner også opp snapchatten min en gang iblant, så jeg kan motta snapper fra dere, hvis jeg for eksempel skal gjøre uken spørsmål eller bare lurer på noe, og vil ha feedback fra dere! 

Nå skal jeg straks runde av på kontoret, og begynne lørdagskvelden. I dag står taco og Homeland på menyen. Per Fredrik og jeg har nettopp begynt å se på Homeland, og jeg er så hekta. Det er så sykt spennende at vi i går så sånn 5 episoder på rad! Haha!

11 kommentarer
    1. Åååå du er verdens beste blogger!! Har fulgt med på bloggen din en stund nå! Har deg på snap og hver gang jeg ser du har lagt ut noe nytt må jeg bare inn å se på det! Forsetter du sånn kommer du til å bli best!!<3 ( men det er du allerede da )

    2. Hei Stina<3 liker bloggen din kjempe godt! Mener ikke dette som hat altså. Men du har skrivet et innlegg her på bloggen din "turn off for gutter" (elns. husker iikke overskriften). Og du lagde en yt-video hvor du leser opp hat kommentarer. Og da var det en/ei som hadde skrivet på det innlegget. Og når du sier at du ikke syndes det er så sexy og at det er mer jentegreier når gutter sminker seg og tar bilder. Der tar du så UFATTELIG feil. Er med i en gruppe på fb hvor det er mange gutter som elsker å sminke seg og ta masse bilder. For å være ærlig burde du tenke litt mer på hva du sier. Tenk om det er noen gutter her som liker å sminke seg og ta masse bilder? Også sier du det, tenk om de slutter med det fordi du har sagt at det er mer jentegreie og at guter egt ikke er lagd for det osv. Synes det er så utrolig teit sagt av deg for å være ærlig. Om du mener dette er en fucka kommentar som ikke gir mening tar du også helt feil, det er tusen vis av folk som ser på denne bloggen din. Og mange av dem som leser bloggen din er gutter som sminker seg osv. Etter min mening, tenker jeg at du faktisk kan ødelegge mange drømmer til flere gutter. Håper du skjønner, og vil gjerne ha en reply om hva du mener om hva jeg har forklart nå.

    3. Hvorfor bruker du nesten bare “drugstore” sminke? Ikke at det er noe galt i det, men tenkte siden du er glad i sminke, hvorfor bare h&m/nyx/osv siden produkter?

    4. Dette er ikke relatert til innlegget i det hele tatt, men FY så pen du er! Og fy faen så du fortjener å være på 1 plass på blogg.no.. Du virker som en veldig jordnær og flott jente. Jeg håper du får alt du ønsker i livet, virkelig! Skulle ønske jeg kjente deg, du virker så sykt grei!

    5. Hei jeg elsker bloggen din, jeg lurte på om du
      Kunne ha en Q & A på Snapchat
      Jeg elsker de videoene. Elsker du er best🎉😉

    6. Hei, hadde satt så stor pris på om du hadde begynt å vise litt mer på Snapchat… Hvis det passer liksom… Bare ha en Q&A eller bare fortelle oss om dagen din mens du spiser ellerno…:) Hadde satt veldig stor pris på det, føler egentlig ikke du deler så mye med oss… Altså, dette er ikke hat, digger deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg