Intervjuet av God Kveld Norge!

// reklamelinker

Nå har nettopp God Kveld Norge vært her en tur, og filmet masse av både Per Fredrik og meg. Skal ikke røpe helt hva de har filmet enda, så det får dere vente med å se frem til det kommer på tv. Men jeg kan jo vise noen bilder fra i dag! Legg gjerne også til God Kveld Norge på snapchat, for å se litt mer av dagen i dag (gknoffisiell). 

Lignende genser – HER  // Lignende bukse HER

 

Legg forresten merke til den søte rosa genseren til Chloe. Lille bærta var med på shopping i går og fikk seg ny kosegenser, og endelig en ny sele. Den gamle var aaaaltfor liten nå. Hehe!

Eneste jeg kan røpe er at dere får sett en del ting dere ikke har sett før, blant annet litt hvordan huset ser ut utenfra. Så det blir nok veldig spennende! Gleder meg selv til å se hvordan det blir! 

Nå skal jeg rett inn på kjøkkenet og lage meg litt lunsj, har ikke spist siden 07:30 i dag, så nå er det på tide å spise litt!

23 kommentarer

Siste innlegg