Jentetur + Nye innkjøp!

I dag var jeg på en skikkelig jente-shoppingrunde med Trine! Jeg har virkelig glemt hvor gøy det er å shoppe med venninner. Da får man virkelig snakket om alle mulige jenteting, gått rundt og luktet på 18410 parfymer og tipset hverandre om alt fra interiør pynteting og til hudkremer.

Så fort vi møtte hverandre på Gulskogen senteret dro vi rett på Jordbærpikene for en god lunsj. Siden det er lørdag i dag, som er min usunne dag i uka, gikk jeg for en skikkelig god BBQ hamburger! 

Etter litt mat ble det mildt sagt mye shopping. Vi gikk innom masse forskjellige butikker, og jeg fant masse nytt til kjøkkenet. Blant annet kaffesirup i både vanilje og karamell smak. Har nettopp smakt på karamell smaken, og herregud så god! Den skal jeg virkelig bruke i kaffen fremover, når jeg skal kose meg litt ekstra! 

Fikk også tatt turen innom Kicks, for å finne litt nye ansiktsprodukter. Den siste tiden har jeg egentlig ikke brukt noen spesielle produkter til huden min, så det var virkelig på tide med litt ordentlige produkter igjen. Jeg var skikkelig heldig og fikk veldig god hjelp til å finne både renser, toner, ansiktskrem og det hele. Så det satt jeg veldig pris på å få hjelp til! Uten hjelp hadde jeg virkelig ikke hatt peiling på hvor jeg skulle begynt. Haha!


 

Så alt i alt fikk jeg virkelig shoppet en god del ting. Om det er noe dere lurer på hvor er kjøpt, skal jeg prøve å svare så godt jeg kan i kommentarfeltet! 

Nå er det snart på tide med litt tacokveld med gutten min! Kjenner det skal bli veldig deilig å slappe av med masse god mat og en god film nå. Shopping i mange timer på høye hæler tar virkelig på. Hehe! 

50 kommentarer

Siste innlegg