Endelig er treningsrommet ferdig!

Wow, denne dagen har virkelig flydd avgårde. Hele dagen i dag har gått med til å gjøre treningsrommet helt ferdig. Så jeg fikk med meg Per Fredrik både på Plantasjen for å handle planter, treningsbutikken for å handle inn treningsball og litt andre småting, og møbelbutikk for å kjøpe hylle til å ha Macbook’en på. Så vi har virkelig vært overalt i dag! Har frem til nå gått over 14’000 skritt, så det sier jo sitt om hvor mye vi har flydd rundt. Hehe!

Men herregud, det er så fantastisk å endelig være ferdig med treningsrommet. Det har tatt så lang tid, fordi jeg har hatt så mye og gjøre, og da har det blitt litt nedprioritert. Men nå er det endelig ferdig, og jeg er så fornøyd med resultatet. Dette er virkelig et rom jeg gleder meg til å gå inn på og trene!

Tidligere var det veldig mørkt, så det gjorde at jeg fikk veldig lite motivasjon til å gå inn der. I tillegg stod tredemøllen midt på gulvet, så det gjorde at jeg ikke fikk trent noe styrke der inne. Men nå er det en helt annen sak! Nå er det god plass til å trene styrke. 

Tidligere hadde vi jo tv på rommet, men da var det alltid så stress med at vi måtte koble mac’en opp mot tven, gå av og på tredemølle hver gang vi skulle skifte hva vi skulle se på, osv. Så nå droppet vi rett og slett tv. Vi kjørte heller en hylle så vi heller kan se mac’en rett forran oss, og enkelt skifte hva vi vil se på. Mye mer ryddig og enkelt!

De speilene er forresten en skyvedørsgarderobe, der Per Fredrik har klærne sine. Har jo fått så mange spørsmål om hvor han har klærne sine, siden jeg har walk in closet alene, og vi ikke har noen garderobe på soverommet. Så nå vet dere det. Hehe!

Under kan dere se hvordan det så ut vs nå. Ganske stor forskjell! Vi skal forresten også bytte gulvet, da jeg vil at det skal være samme lyse grå gulvet som er i resten av huset. Men det må vi vente et par måneder med, siden vi skal pusse opp soverommet også. Så da skal vi bytte gulv begge steder samtidig.


Ah, dette er virkelig treningslykke! Kjenner jeg er så vanvittig mye mer motivert til å gå inn på treningsrommet og trene i vei. Nå skal jeg bli skikkelig sporty igjen! 

14 kommentarer
    1. Hei Stina ! Så utrolig pent rommet ble 😍 Jeg ser sykt opp til deg! Jeg vil veldig gjerne få rumpa mi større, kan du lage ett blogginnlegg om rumpeøvelser? ❤️ Det hadde vert til stor hjelp, du er virkelig en inspirasjon for meg! Håper på svar ❤️

    2. Kjempe flott treningsrom du har fått.
      Ser du har fått ny treningsklokke,fungerer den bra?
      Er den stor og tung og ha på armen?
      Lurer på om jeg skal kjøpe en slik.

    3. Okei, nå blir det litt storytime xD I dag på skulen så hadde me gym, og eg har veldig konkurranse innstinkt og eg gir alt (når eg vil). Men eg ga litt for mye, og i slutten av gymmen så følte eg at eg pusta gjennom eit sugerør, og eg begynte å grina siden eg syns det var ekkelt. Heldigvis viste gymlæreraren korleis eg skulle gjøre og det gjekk (såklart) fint etterkvart. Eg tror eg fekk litt lavt blodsukker eller noe sånt (eg har ikke peiling på sånne ting), men eg fekk hvertfall ein druejuice:) Har vore veldig sliten i dag, men det går heilt fint nå da:D Elske bloggen din, blir alltid glad av å lesa den <3

    4. Hei Stina! Treningdrommet ble helt utrolig fint!😍 Hadde likt å trene der! Hehe! Men jeg lurte bare på om du kunne lage en styrketreningsvideo?💕😊

    5. gratuler med trenings rommet. Forresten hvor kjøpte du fra tredmølla di, og hvor mye koster den. Jeg planlegger å kjøpe tredmølle men vet ikke helt hvilken jeg burde velge. hjeeeeeeeeeeeeeelpppppp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg