Uken som gikk #7

Ukens nedtur
– Jeg har sittet så lenge og tenkt på dette punktet. Men helt ærlig, jeg klarer ikke å komme på noe som helst. Eneste er at det har vært litt vel mye å gjøre denne uka, så jeg har ikke rukket å gjøre alt jeg skal. Men herregud, det er jo ikke akkurat noen nedtur. Det blir å ta i litt vel mye! Okey, eller nå kom jeg på en slags nedtur da. Siden jeg kun spiser godteri på lørdager, så har det vært litt nedtur å kutte ut godteri og junkfood denne uken. Men jeg har kost meg med så mye sunn mat, at jeg har egentlig ikke savnet det sååå mye som jeg skulle trodd. 

Ukens opptur
– Bloggtallene har virkelig gått bra de siste dagene. Dette er jo takket være Nettavisen og Side2, så en stor takk til de! Vet jo at tallene mine ikke kommer til å holde seg sååå høye som de er nå. Men hey, kanskje en gang i fremtiden?

Ukens tanke
– Denne uken har jeg tenkt mye på hvordan jeg vil at det kommende året skal være. Dette året vil jeg virkelig gi blanke i alt som holder meg tilbake, og stopper meg i å gjøre ting jeg vil gjøre. Ofte når jeg vil gjøre noe, er det en liten tanke i hodet mitt som sier at jeg ikke kan gjøre noe. Vel, den tanken skal bort, og det er virkelig på tide! 

 

Ukens innkjøp
– Denne uken har det mildt sagt blitt shoppet en god del kaffekopper. Haha! Også fikk jeg endelig kjøpt ny hylle og printer til kontoret. Det var så deilig, og gjorde kontoret mitt mye mer ryddig og organisert! For ikke å snakke om at jeg kjøpte sånn 100 nye duftlys fra IKEA, haha.. 


 

Ukens sang
 Clean Bandit – Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie. Den sangen har jeg hatt helt dilla på! Har sikkert hørt den 150 ganger den siste uken. Haha! 

 

Ukens høydepunkt
– At vi er inne i et nytt er definitivt ukens høydepunkt. Nå begynner et nytt år og jeg har satt meg mange mål for året. Et av målene mine er å gå minst 5000 skritt hver dag, og denne uka ble snittet 5800 så det er jeg veldig fornøyd med! Neste uke håper jeg på minst like bra resultat! Om ikke enda bedre! Disse skrittene er forresten i tillegg til 3 styrke + kondisjonsøkter per uke. 

Ukens mest leste innlegg
“Derfor drikker jeg ikke alkohol lengre”

“7 Problemer jenter har om vinteren”

“Å møtes igjen etter 10 år”

 

Ukens irritasjonsmoment
– At det kom masse snø, og jeg ble superpumped. Dagen etter var all snøen borte! Ah, jeg som ville gå på ski!

 

Hvordan har deres uke vært?

26 kommentarer
    1. Kontoret ditt har blitt kjempe fint nå! Og elsker også sangen Rockabye <3 Du er virkelig en fantastisk god blogger og fortjener hver eneste leser <3 Kommer ikke til å slutte å lese bloggen din på en god stund for å si det sånn. <3

    2. Jeg synes virkelig at den nye hyllen på kontoret ditt var sååå fin. Her kom det også masse snø, og så var den borte dagen etter… Når kommer neste video på YouTube?

    3. Hei
      i det siste har vi sett at du fikk klær sponset fra en nettside som het Ivyrevel!
      Hvordan er kvaliteten ?

    4. Jeg har hadd en fin uke. Og håper du kan sjekke ut bloggen min. Linken finner du i instagram profilen min heter Lenaapriivat.

    5. Har du sluttet med når at hunden blogger?? ELSKER bloggen din og kommer til å fortsette å lese den hver dag💗💗 Love you 💓💓

    6. Hvis du så inderlig vil gå på ski så ta deg en tur til Tromsø, der er det masse snø. Hadde selv tenkt å ta en tur på ski før jeg dro men det ble det ikke noe av 🙁

    7. ååh disse innleggene om hvordan uken har vært syntes jeg er så kjedelig å lese. Det er så mange bloggere som har disse og jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så interessant med disse. Jeg leser hvert eneste innlegg du skriver, derfor blir dette som en gjennfortelling av noe jeg nettopp har lest. 🙁 Er jeg den eneste som føler det slik?

    8. Uken min startet greit, men avsluttet vondt. Falt på isen i går, og er krykkegående nå med ødelagte sener i foten. Brakk heldigvis ingenting, men sener tar tid å bli bra igjen, og trenger mye opptrening. Skikkelig kjedelig jeg som til vanlig er ei veldig aktiv jente 🙁 Så nå er jeg mer eller mindre sengeliggende, surfer rundt på nett og tenkte se film/serier. Har du noe å anbefale? Jeg ser nesten aldri på sånt, så kunne hatt godt av litt tips! Ønsker deg en ny fin uke, og ikke minst et godt nytt år! 🙂

    9. Hei! Jeg vil bare informere deg om at IKEA lysene er ganske risiko å puste inn. Var selv fan av de, men ettersom tv2 hjelper deg hadde tester på diverse lys kom IKEA dårligst ut, og viste seg å være dårlig å puste inn og kan medføre til astma. Lystene fra Nille kom best ut i test. Og med lykt lys bruker jeg voluspa. Dette er ikke ment som kritikk bare et råd 🙂

    10. Emilie: oida! Det visste jeg ikke :O Kan du sende meg link til den episoden? Hadde vært interessant å se! Er jo grusomt om det stemmer at man astma av de :O

    11. Hei Stina. Du har en slik fantastisk blogg, jeg beundrer den virkelig, og deg. 🙂 Hvordan får du bildene dine så fantastiske? de er så klare og alt ser perfekt ut. Hvilket kamera og eventuelt redigeringsprogram om du bruker det?
      <3 Du må ha en fin dag videre. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg