Alt må være perfekt!

Phew! Da er jeg endelig ferdig med alt jeg måtte gjøre. Kjenner det skal bli så fantastisk deilig å lage middag, slappe av og se på tv nå. Nå er treningsrommet 99% ferdig malt, og når jeg drar av maskeringsteipen på vinduet i morgen, er det helt ferdig. Ah, det har vært litt av et prosjekt! Jeg begynte jo selvfølgelig med det i den mest travle desember tiden. Hvor jeg ikke hadde tid til noe som helst. 

Så i tillegg til det hadde jeg så utrolig uflaks. Jeg hadde egentlig kjøpt mer enn nok maling (i følge de i butikken) men så gikk jeg tom. Dro til butikken flere ganger for å kjøpe, men de hadde alltid stengt når jeg kom. En gang kom jeg bokstavelig talt 1minutt for sent. Det var så surt! Så nå kjenner jeg at det skal bli deilig å slippe og ha dette hengende over meg. Jeg er en liten to-do freak, som liker å få ting unnagjort. Så når jeg ser at det er 100 ting jeg skulle har gjort blir jeg superstressa! Kanskje bare jeg som er litt nevrotisk, som vil at alt skal være perfekt 24/7. Men men, sånn er jeg nå bare! 

Uansett, nok malesnakk! Nå skal fredagskvelden inntas. Kjenner det hadde vært veldig deilig med masse godteri nå. Men siden jeg kun spiser godteri på lørdager, må jeg vente til i morgen! Eller, kanskje jeg heller skal ha godteridagen på fredager, siden lørdager er date night med gutten min? Hmm, nei, det får bli lørdag. Jeg har hatt så sinnsykt lyst på godteri hele uken, at jeg gleder meg til å proppe i meg masse, og jeg orker ikke dra på butikken for å handle nå. Haha! 

Herregud som jeg skravler! Uansett folkens, ha en fin fredagskveld! Uansett om du slapper av med film alene, er med kjæresten eller er på vors! 

 

23 kommentarer

Siste innlegg