Møte i Oslo, shopping og IKEA

// reklamelinker

For en bloggete dag dette har vært! Først begynte dagen med møte hos Side2. Der snakket vi om hvordan jeg ønsket å forme bloggen fremover, og hvilke ting som jeg burde satse på.

Som mange av dere vet er jeg ansatt som blogger hos Side2. Så det vil si at jeg får hjelp av de til bloggen når det kommer til blogging og det pengemessige. Er så glad for å være hos de, for da har man et fantastisk støtteapparat! Det er en ting som virkelig er nødvendig når man er blogger. Å være helt på egne ben er så skummelt! Husker jeg var det før, og dit vil jeg ikke igjen for å si det. Okey, det her ble litt avsporing. Haha!

Etter møtet fikk jeg tatt en etterlengtet kaffe med Nora som er en av mine beste venninner. Siden hun bor i Oslo og er flyvertinne får jeg ikke sett henne så ofte. Så da er det ekstra mye å catche up på når vi møtes igjen! Så vi tok en tur på Espresso House og spiste, mens vi snakket om alt fra flyktningskrisen, livet i Sandefjord, flyvertinnelivet til barna på barnehjem i Estland. Så ganske mye forskjellig. Hehe!

 

Vi tok også turen innom en kaffebutikk i Bogstadveien der jeg fikk handlet masse fine kaffekopper og skåler, og alle mulige rosa kaffe jenteting. Hihi!

Etter det dro jeg rett på IKEA hvor jeg fortsatt er. I skrivende stund sitter jeg i sofaen og venter på at hyllen min skal bli levert ut. Altså, i dag skulle jeg bare ha en hylle og et par telys. Vel.. De fleste som har vært på IKEA før kan nok kjenne seg igjen i at man alltid handler mer enn man skulle. Så det ble 18 nye glass til champagne, hvitvin og rødvin. Masse pynt og rundt 30 nye duftlys. Så jadda.. Nå har jeg i det minste for en god stund!

Her finner dere klærne mine: // jakke  //  sko  //  genser  //

Nå ser jeg at hyllen min er klar. Så nå får jeg runde av her! Nå skal jeg hjem til gutten min og lille babyen, og pynte opp huset med duftlys. Hihi! Og slappe helt av. For nå har jeg virkelig løpt overalt føler jeg!

 

✨ PS: Husk å følge meg på snapchat “stinablogg” for hendelser fra hverdagen, som ikke havner på bloggen! + se når jeg legger ut nye blogginnlegg! ✨

21 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Hvordan går det med deg? Ja, det er vel koselig og møte en gammel venn? Håper du får slappet av, siden du er sliten hehe! God kveld, hilsen en fast leser 😉

    2. Hei Stina!
      Litt off topic her.
      Men for en liten stund siden hadde du fått kjoler fra http://www.ivyrevel.com/no/collection/dresses/
      Du har ikkje sagt noe om kvalitet eller nettsiden generelt . Noe som jeg synes er litt rart. Men jeg vurderer å kjøpe kjole fra samme nettsida fordi jeg ble skuffet over nelly :((
      Hvis du har noe å si hadde det vært fantastisk og hjelpsom. Takk

    3. Du er heldig som er ansatt hos Side2, men jeg forstår hvorfor de vil ha deg på laget da. Du er kjempeflink til å blogge!
      Haha, jeg kjenner meg så altfor godt igjen i det å være på IKEA! Hvis jeg og samboeren min er der, kjøper vi alltid mer enn vi skal.
      Ville også spørre hvor den søte kåpen/jakken du har på deg på bildene er fra? Den var virkelig kjempefin! <3

    4. Elsker deg stina
      Du har inspirert meg til å trene, spise sunnere, organisasere ting, være litt mer meg selv og ahh.. det er så mye du har gjort for meg som du ikke aner
      Elsker bloggen din

    5. Elsker deg stina
      Du har inspirert meg til å trene, spise sunnere, organisasere ting, være litt mer meg selv og ahh.. det er så mye du har gjort for meg som du ikke

    6. Til mitt forbilde❤ Eg elske bloggen din Stina. Eg like at du altid har helt parfekte blogg innlegg og ikkje tar sånne hallveisl liksom. Du skrive veldig fint og ta utrolig fine bilder. Det eg kanskje like best med bloggen din er at du ikke har sånn overskrifter bare for klikk, Og du har for satt mange lesere og det er veldig forskjent.

    7. Jeg er selv egentlig i fra Estland og
      Ja de har det egentlig veldig godt der om de ikke trivdes hjemme da så nå på jultida som jeg var i Estland var det mange tv program om barna i barnehjem i Estland.

    8. Så gøy
      Har fulgt bloggen din en god stund
      Det har inspirert meg
      Du er mitt fårbilde 😊
      Elsker bloggen din ❤:-)

    9. Jeg er også sånn at jeg alltid kjøper med meg mye ekstra fra ikea 😉
      Er jo så en utrolig gøy butikk<3
      Ta bilde av alt når du får pynta med de nye tingene 🙂
      Også vil jeg gjerne se kaffekoppene.

    10. Heisann Stina!
      Jeg elsker stilen din! Pengeboken min som jeg har hatt i 5 år her nettopp blitt ødelagt, og jeg syntes det er vanskelig å finne en ny som jeg liker.
      Jeg lurte rett og slett på om du kunne lage et innlegg der du tipser om pengebøker/vesker/klokker osv? Syntes du har så mye fint!
      Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg