Kjøpe julepynt i januar?

Okey, nå kommer dere ikke til å tro hva jeg har gjort! Jeg har kjøpt julepynt! Litt rart i og med at det er januar kanskje? Men altså, i hele desember og egentlig november, lette jeg rundt etter rosa juletrekuler. Fant jeg noen? Vel, ekstremt få. Men i går da jeg var innom en butikk i Drammen på vei hjem, fant jeg selvfølgelig en hel haug som var så ekstremt fine! Så da måtte jeg bare plukke de med meg hjem! 

Kjenner jeg angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte enda flere! For de er jo så fine! Men, kan jo hende jeg stikker innom en tur dit igjen. Den butikken var seriøst så meg. De hadde bokstavelig talt alt ifra blomster, til rosa hundesenger til sykt fine kaffekopper. Så jeg måtte jo selvfølgelig handle inn noen nye kaffekopper, boller og asjetter. Etter at jeg fikk kaffemaskin så kan jeg endelig drikke kaffe fra kaffekopper, og ikke bare Bodum kopper. Måtte bruke Bodum kopper fordi jeg ikke hadde melkesteamer, så for at kaffen skulle holde seg lunket+ måtte jeg ha den i termoskopp. Vel, det er det slutt på nå! Så nå har jeg jo fått helt kaffekopp dilla! 

Hvis dere forresten vet om noen nettbutikker eller butikker i Oslo / Sandefjord / Drammen / Tønsberg / Larvik som har skikkelig mye fine interiørting, og gjerne kaffekopper tar jeg gjerne imot tips i kommentarfeltet. Wiiiihii! 

Nå skal jeg straks avgårde til Oslo. Skal i et møte med Side2 i dag, så det blir veldig spennende! Skal også innom IKEA en tur på vei hjem, for å kjøpe blant annet en ny hylle til kontoret mitt. Jeg har så altfor lite oppbevaringsplass her inne, så det blir alltid helt kaotisk. Det er jo ikke akkurat optimalt når man skal jobbe. Så det gleder jeg meg skikkelig til å få i orden! 

29 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg liker godt bloggen din og ser den dagelig. Fine interiørbutikk i Oslo er det kremmerhuset vet du sikkert om. Lagerhaus, Home &cottage. Kommer litt ann på hva du leter etter. Fortsett med en fin jobb på bloggen din❤👍

    2. Hva het butikken? 🙂
      De har mye fint på home and cottage synes jeg. Og jeg ble positivt overrasket over intereørtingene de hadde på Nille sist jeg var der! Veldig mye fint, ble helt overrasket!

    3. Det er en butikk ved siden av nille på Oslo City(tror den heter Akazia) som har masse fint! Alt fra søte dørmatter, pynteting, kopper og skilt 🙂

    4. hov’s marked i revetal (kåpeveien 5, 3174 revetal) ligger ca 10 min utenfor tønsberg, der har de ALT! Alle stiler, lamper, lys, servietter, kjøkkenutstye, kopper, møbler, pynteting over en hel etage!

    5. Kan du begynne å skrive hvor klærne dine er fra? Eventuelt begynne med dagens outfit?
      Hvor handler du mest klær? Er på jakt etter en god nettbutikk med mye fine klær + shortser

    6. Hei Stina💕 Ser du på kjendis farmen og hvem heier du på? Jeg heier på Lothepus, Tore, Tonje, Ida og litt Petter Pihlgaard

    7. Hei Stina, jeg liker veldig godt og handle ting på kremmerhuset, hobbybutikken over dokken og aller mest på HM home fordi på HM home har de ekstremt mye fine interiør ting og sånn😁 Bare et godt tips da❤️Elsker deg❤️

    8. Veldig mye fint på Hovs Marked Revetal! Anbefaler å ta turen. Er selv fra Sandefjord, og stikker alltid noen turer innom Hovs Marked i året. Er ikke så langt å kjøre heller

    9. Koppene er så fine 😍 Bestilte nettopp med sølv hjerte å sølv striper,ikke de med stående striper men på tvers.. Kan anbefale en nettbutikk som heter Sofiesvilla.no 👌 Masse pent interiør 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg