Mine treningsmål for 2017!

Herregud så fantastisk det er å kunne gå ute i skogen nå! Altså, vi er i januar, og det er varmegrader! Hvor sinnsykt er ikke det? Jeg skal i alle fall nyte “varmen” så lenge den varer, og ta masse utendørsturer. I går tok jeg en tur ut i skogen med Per Fredrik og Chloe, og vi koste oss så mye! Solen skinte, det var frisk luft og vi fikk beveget kroppen skikkelig! 

Må virkelig le av blikket til Chloe her. Hun ser så snikete ut! 

Der vi gikk er det både tursti og skiløyper. Så når snøen kommer gleder jeg meg til å spenne på meg langrennsskiene og gå mange turer. Tenk så koselig å ta med Per Fredrik og Chloe på skitur, grille pølse med pinnebrød, spise kvikklunsj og drikke kakao?! Ah, det håper jeg vi får gjort!

Får virkelig krysse fingrene for at det kommer snø i år. Hadde vært så typisk om snøen bare kom såvidt den uken jeg reiser til Gran Canaria! Haha! Men i verste fall tar vi oss en tur til fjellet. Jeg fikk ikke gått på ski i fjor, så i år er lysten ekstra stor! 

Uansett, ja takk til flere turer ute i skog og frisk luft! Jeg bruker polar pulsklokken min, så det gir meg ekstra motivasjon til å bli mer aktiv. Siden jeg har en jobb der jeg nesten ikke beveger meg, har jeg satt som mål å ha minst 5000 skritt hver eneste dag. Dette er ikke noe veldig mye, men når jeg kombinerer det med 2-3 styrkeøkter i uka, blir det veldig bra! Nå skal sporty-Stina dras frem igjen! 💪🏼 Tihi! 

21 kommentarer

Siste innlegg