Store forandringer på YouTube kanalen min!

// reklamelinker

Det er en ting som jeg har tenkt på en god stund nå, som jeg vil snakke med dere om. Som de fleste av dere vet så legger jeg ut videoer hver eneste onsdag. Dette har jeg gjort siden tidlig høsten 2014. Så altså 2,5 år. Sjekket faktisk ikke før nå hvor lenge jeg hadde holdt på sånn, og innså nettopp at det begynner å bli ganske lenge. 

Så det er jo ikke så rart at jeg en stund har tenkt at jeg vil gjøre endringer. For å være ærlig føler jeg at jeg har kommet inn i en litt ond sirkel, og sitter litt fast når det kommer til youtube. Jeg elsker å lage videoer! Men ofte føler jeg at når jeg må lage videoer til faste dager, blir det vanskelig å holde kvaliteten på videoene oppe. Jeg har jo lenge hatt lyst til å vlogge mer. Men da er det liksom kun tirsdager jeg kan lage vloggen, fordi videoen kommer ut på onsdag.

Gjør jeg noe fett på en torsdag eller lørdag for den saks skyld, så er det ikke vits i å filme det. For innen det havner på kanalen min er det old news, og ikke så veldig interessant for dere. Jeg har jo tenkt tanken på å heller legge den ut den dagen det gjelder, også legge ut video som vanlig på onsdagen. Men da kommer det problemet inn at det er ekstremt mye jobb med en video, og da blir det vanskelig å blogge så mye som jeg vil. 

 Genseren min finner du HER, buksen min finner du HER

 

Derfor har det blitt litt sånn at jeg kun lager videoer som jeg sitter i stua hjemme og babler om et eller annet kjapt på onsdag morgen, fordi jeg er nødt til å legge ut noe, fordi jeg har lovet det. 

Slik vil jeg ikke at det skal være lengre. Jeg setter så enormt stor pris på at dere ser på videoer jeg lager, at jeg heller vil lage videoer når jeg faktisk har noe jeg vil lage video om. 

Fremover kommer jeg ikke til å legge ut videoer på noen faste dager. Jeg kommer til å legge ut ca 3-4 ganger i måneden, altså nesten slik som tidligere. Men nå kommer det til å bli mer når jeg føler for det. Forhåpentligvis gjør dette at jeg får igjen motivasjonen og gleden ved å lage videoer for dere, slik at 2017 kan bli et enda bedre video-år enn i fjor. 

Jeg kjenner i alle fall at jeg gleder meg veldig til å begynne med YouTube på en annen måte. Håper dere vil fortsette å se på videoene mine! Forresten; nå som jeg ikke legger ut videoer fast hver onsdag kan det være smart å abonnere gratis på kanalen min, for å se når jeg legger ut nye videoer! Trykk HER for å abonnere. 

 

19 kommentarer
    1. Hei Stina💕
      Forstår 100% hva du mener.Syntes at det er trist at
      du må ta dette valget😥Men sånn er livet.
      Du er verden beste blogger og youtuber.
      Du er så pen,snill,søt,morsom,flink,💕💕
      Glad i deg💖

    2. Liker veldig godt blogginnlegga dine, dei er så korte med mye innhald i og gode uttrykk. Da blir det lett for meg og andre som slit litt med lesing. Elske bloggen din!!!

    3. Synes det er synd du ikke skal legge ut video hver onsdag lenger, Hahah gleder meg hver onsdag til å se hva du legger ut på YouTube. Men jeg skjønner valget ditt og respekterer det <3 kjempe glad i bloggen din og YouTube kanalen din. Gleder meg kjempe mye til din neste video <3 like spent hver gang💁🏼
      Elsker både deg og pelleK( per Fredrik) <3 <3

    4. Synes du har vært utrolig flink som har lagt ut Youtube video hver onsdag i så lang tid! Hadde mista motivasjonen eller ting å lage video om kanskje etter en måned jeg. 😛

    5. Jaja da får jeg slutte med onsdags glede dah😂 kan du ha nye girl talks? Pliiis, og mer sminkevidioer. Kansje du burde prøve ut sims4 på pc. Det hadde jeg likt veldig godt,ja jeg vet at du ikke er en gamer… men hvorfor ikke lissom😂
      Signe 19 år (har abonnert på deg i 6 år nå!😁

    6. Vlogging er konge, gjør ingenting om det er en dag eller to forsinket. Liker at du har begynt å sitte på bilder/outfit også, blir mer personlig og avslappet da føler jeg. Kan du ta de litt lenger i fra? så ser vi hele deg og hva du har på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg