Shopping med en komiker!

// reklamelinker

Etter at vi fjernet juletreet og en haug orkideer som hadde dødd. Eller, de hadde mistet blomstene, og jeg er utålmodig så jeg kaster de istedenfor å vente på at de skal blomstre igjen. Så da måtte vi en tur på Plantasjen og handle inn en del nye planter! Og vi fant så mye fint! Jeg elsker jo å ha masse blomster, planter og urter rundt i huset. Det gjør det jo så fint og friskt! 

Per Fredrik ble med på shoppingtur, og jeg har aldri sett så mye random bilder på kameraet mitt før. Den gutten er alltid så morsom! Skulle nesten trodd han var komiker! 

Vest – HER  /  Bukse – Ukjent  /  Genser – HER  /  Sko – HER  /  Veske – Ukjent 

Altså, snakker vi random eller? Haha! 


 


Kan prøve å få knipset litt bilder rundt i huset i morgen, eller første nyttårsdag. Så dere kan se hvordan det ble med masse nye blomster! Det ble så fint, så gleder meg til å vise dere!

7 kommentarer
    1. Hei! Tenkte bare jeg skulle si at dette er den eneste bloggen jeg leser fordi den har er ikke som alle andres blogg den er unik. Den handler ikke om hvor mye du sliter med eller at du klarer deg så bra. Jeg har lest denne bloggen i snart 2 år og videoene dine har hjulpet meg (spesielt girl talk og sminke for nybegynnere) tenkte du trengte å høre at du er spesiel og fortset med det!😉😁😆😁👍🏻👍🏻👍🏻
      PS: kan du skrive om uken som gikk snart??😝😜😉😂❤💖

    2. Hei! Tenkte bare jeg skulle si at dette er den eneste bloggen jeg leser fordi den har er ikke som alle andres blogg den er unik. Den handler ikke om hvor mye du sliter med eller at du klarer deg så bra. Jeg har lest denne bloggen i snart 2 år og videoene dine har hjulpet meg (spesielt girl talk og sminke for nybegynnere) tenkte du trengte å høre at du er spesiel og fortset med det!😉😁😆😁👍🏻👍🏻👍🏻
      PS: kan du skrive om uken som gikk snart??😝😜😉😂❤💖

    3. Hei Stina Eeeeeeelker bloggen din.❤️Kjøpte akkurat den samme veste som deg og nor den kom fremm var den lyse rosa ikke hvit 😂😂😂.

    4. Hei Stina Eeeeeelsker bloggen din😍.jeg bestilte make vest som deg og nor den kom fremm var den rosa ikke hvit 😂😕.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg