Mine nyttårsforsetter

Nå er det kun 4 dager igjen av 2016. Dette året har vært så fantastisk på mange måter! Per Fredrik og jeg flyttet sammen, vi har reist mye, vi fikk Chloe og vi har hatt så mange fine stunder sammen. Det blir så spennende å se hva 2017 vil bringe.

Selv har jeg noen klare tanker om hva jeg skal bli flinkere på, og jobbe enda hardere med i året som kommer. Det er så viktig og ikke minst motiverende å sette seg noen mål for året som kommer. Så nå vil jeg fortelle dere om mine nyttårsforsetter. Fortell meg gjerne dine i kommentarfeltet. Jeg elsker å høre andres nyttårsforsetter!

✈️ Fortsette å reise og oppleve nye ting. Første reise er allerede planlagt. Gran Canaria i julegave fra gutten min! ✈️

💕 Bli mer strukturert når det kommer til jobbtider. Det er så altfor lett å bli sittende å scrolle igjennom facebook eller instagram, når jeg egentlig skal jobbe. Så det må det bli slutt på! Når det er jobbtider, så er det jobbtider! Jeg skal virkelig sette meg ned og skrive ned en timeplan jeg skal følge sånn at jeg får mest mulig ut av tiden min. 💕

💪🏼 Trene fast mandag, onsdag og fredag. Rutiner når det kommer til trening er så viktig! 💪🏼

🦄 Gi litt mer f*** i hva andre tenker om at jeg er blogger. Så altfor ofte blir jeg flau eller beskjeden når jeg skal ta bilder til bloggen. Fordi jeg ofte får kommentarer av de rundt meg “ikke smil sånn, da ser du helt dust ut” eller andre type ting. Men vet du hva? I året som kommer skal jeg gi blanke i hva andre måtte mene. Ingenting skal stå i veien for at jeg skal holde på med min lidenskap! 🦄

🍭 Spise godteri kun på lørdager. Wow, i desember.. Da har jeg gitt så blanke i trening og sunn mat. Så det blir helt fantastisk å bare spise sunt, og holde godteriet til lørdagene. Det kommer nok til å hjelpe veldig på humøret og energien! 🍭

🌸 Bli flinkere med bloggen! Det vil si: legge enda mer tid i å gjøre bilder fine, bruke mer tid på å skrive innleggene, og også klare minst 2 blogginnlegg hver eneste dag. 🌸

👑 Tørre å pynte meg mer på hverdagen. Jeg elsker jo å pynte meg! Men altfor ofte føler jeg på det hvis jeg er pynta i hverdagen. No more of that! Fra og med nyttår er det høye hæler og fine klær så ofte jeg selv vil! 👑 

✨ Stå opp 06:30 hver eneste dag, og 07:00 i helgene. Jeg elsker å stå opp tidlig! Da får jeg så utrolig mye ut av dagen! I tillegg til at nå som det er mørkt på vinteren, får jeg faktisk sett sollys om jeg står opp tidlig. Haha! ✨ 

💕 Bli flinkere til å holde det ryddig. Hjemme hos oss blir det altfor ofte helt kaos! Så jeg har som mål å rydde huset hver eneste kveld, så jeg slipper at det bygges opp rot overalt. Føler meg helt rotete i hodet når jeg har rot rundt meg! 💕

 

Så det var mine nyttårsforsetter! Fortell meg gjerne dine i kommentarfeltet! 💕

20 kommentarer
    1. Vet ikke helt, kanskje få bedre karakterer, trene mer, følge bedre med på skolen osv.:) elsker deg stina😍💞

    2. Du er så pen!
      Mine nyttårsforsetter er:
      Få snudd døynryttmen/ ikke være våken til kl 3-4 hver eneste natt.
      Spise mye midre godteri.
      Trene mer 🙂

    3. -bli en bedre rytter(rir hest)
      -få til bryna mine(dine e goals<3)
      -bli sunnere, og kun spise godteri på Lørdager
      -trene litt mere
      -og tjene penger

    4. Fullføre og bestå studiet mitt.
      Bli flinkere i idretten jeg elsker.
      Få en mer rutinert hverdag.
      Spise sunnere.
      Bli lykkeligere.

    5. Mine nyttårsforsetter:
      Jobbe bedre på skolen.
      Ha en dagbok.
      Nyte livet.
      Spise godteri på lørdager.
      Trene.
      Krangle minst mulig med min BFL

    6. så spennende! Lykke til 😀 Du klarer det nok! I år , 2016 hadde jeg som nyttårsfortsett å ikke drikke brus – OG DET HAR JEG KLART! Jeg er så stolt. er faktisk første gang jeg har klart å holde et sånt nyttårsfortsett. haha! Så om bare få dager kan jeg ta mitt første glas med pepsi max <3
      hmm ,men 2017´s nyttårsforsett har jeg sagt at jeg skal bli mer aktiv, og gå mer på tur osv. 🙂 og da spesielt fjellturer 😀

    7. siden du bruker tape extensions
      hvordan blir disse satt på
      jeg har veldig tynt hår i midtskillet og jeg lurer på om dere fester de der på begge sidene på en måte? men hvis man gjør det så vil jo festene på hairextensionen syntes?

    8. Min nyttårsforsett er å være mindre på iPad, telefon osv. Fordi synet er faktisk ikke så bra og jeg er redd at det er det som skylder, men jeg synes det er vanskelig fordi jeg ELSKER bloggen din og jeg skjekker det ut lissom HVER DAG😞 Så …
      Hilsen Bogdana

    9. Hei!
      Mine nyttårsforsettere er:
      ❤️Ri mer (Jeg er en hestejente)
      ❤️Spise mindre godteri (Kun gudene veit hvor mye jeg har spist i desember🙈🙈
      ❤️ Gå flere turer
      ❤️Ha flere jentekvelder
      ❤️ Legge meg tidligere
      Det er de jeg kom på nå!😁☺️ Håper du får et supert nytt år!

    10. Mitt nyttårsforsett er:
      💪🏼Jeg skal begynne og trene hjemme💪🏼
      😈 Jeg skal få en i fengsel forde han fortjener det/ levd med vold i to år av min ste far år😈
      Det er mitt nyttårsforsett jeg håper det blir noe av
      Elsker bloggen din Stina 😘

    11. Flotte nyttårsforsetter! 🙂
      ? Yte max på intevaller
      ? Trene i helegene
      ? Få mamma og pappa til å bli med på at jeg lager mat selv
      ? Spise fisk minst 3 ganger i uka
      ? Prøve nye ting
      ? Topp 20 på ungdomsbirken
      ? 1 pl i hundekjøring strikk og pulk (Asker trekkhund klubb)
      ? Bli flinkere på skolen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg