Jeg vant leken!

Phew, endelig får jeg satt meg ned og oppdatert dere! I dag har jeg vært overalt og gjort så mange ærender! Jeg begynte først med vippetimme i Holmestrand, må jo være vippefin. Hihi! Deretter bar det rett videre for å kjøpe nytt bur til Chloe. Lille jenta vår har jo blitt så stor at det første buret hennes har blitt lit lite for henne.

Så måtte jeg innom en malebutikk for å kjøpe maling til resten av treningsrommet. Er nesten ferdig med hele rommet, og det er så gøy! Gleder meg ufattelig mye til å endelig få det ferdig sånn at jeg kan virkelig kickstarte treningsåret 2017! Etter det var det innom en hel haug andre småting. Så tiden har bare flydd forbi i dag!

Men, over til det jeg egentlig skal blogge om. Nemlig juleselskapet Per Fredrik og jeg var i, i går. Tanten og onkelen til Per Fredrik bor også i Sandefjord, så en vi var en god del familie samlet hos de og fikk servert en utrolig god 3-retters! Kjente jeg ble så inspirert av å være hos de! Ikke bare til å bli flinkere til å lage mat, men de hadde så utrolig mye spennende kunst rundt i hjemmet.

Altså, nå skal ikke jeg bli noe kunstner. Jeg kan såvidt tegne en strekmann. Men det er så fascinerende å se kunst hvor kunstneren har vært så dyktig! Da fikk jeg skikkelig lyst til å bli enda flinkere i det jeg selv driver med, altså blogging. Det er jo på en måte en kunst i seg selv det også. Hehe! 

Den “newtons vugge” som dere kan se på bildet under, hadde blant annet onkelen til Per Fredrik lagd. Ganske sykt, eller hva?

På slutten av selskapet lekte vi pakkeleken. Det er jo noe helt nytt for meg! Vi lekte de 1. juledag i fjor hos foreldrene til Per Fredrik, men før det hadde jeg aldri hørt om det. Tipper jeg ikke er den eneste! Hehe! Morsomt er det i alle fall! Kanskje noe dere har lyst til å teste ut på nyttårsaften med venner?

Leken går i alle fall sånn; alle tar med en pakke hver. Det kan være alt fra sminke til godteri. Deretter legger man alle pakkene i en haug på bordet. Deretter skal alle kaste en terning på rundgang, og hvis man får en sekser, kan man ta en pakke. Så fortsetter man til alle pakkene er tatt. Når alle pakkene er tatt, setter man på en tidsalarm, som kun en vet hvor lang tiden er (f.eks; 10 min). Så kaster alle terning på omgang igjen, og hvis man får en sekser man kan stjele en pakke fra en annen person. Så fortsetter man slik til alarmen går. De pakkene man har igjen når alarmen går, blir dine. 

I går hadde jeg skikkelig flaks, og vant virkelig pakkeleken! Jeg fikk både skjønnhetsprodukter fra Lancomé og rosa marsipan. Woho! 

Broren til Per Fredrik, Sebastian, tapte så det sang! Han endte opp med en zalo flaske! Hehe! Jaja, nå er det bare å vaske juletallerkene! 

Så det ble en veldig morsom pakkelek, og et veldig koselig selskap. Familien til Per Fredrik er jo så skjønn, så det gjør det ekstra koselig! Nå føler jeg at jeg har bablet veldig mye her, men sånn går det når man har mye på hjertet. Nå får jeg runde av, og begynne å male resten av treningsrommet! 

5 kommentarer
    1. Hei Stina ELSKER DEG, hva heter den grønne concealeren(vet ikke helt hvordan det skrives)i sminkevideoen; sminke for nybegynnere? Sorry for at jeg skriver det spørsmålet under dette innlegget, og ikke under videoen sminke for nybegynnere. Høres ut som du hadde det koselig og kanskje jeg skal begynne med den pakke leken selv? Du er UTROLIG flink!!!! Hilsen en STOOOR fan.

    2. Vi har alltid den leken på nyttårsaften med en annen familie. Men vi pleier å ta med to pakker hver, en juksepakke en litt mer ordentlig. Veldig gøy!

    3. Vi leker den leken nesten hver gang på nyttårsaften.
      Elsker den leken så synnsyk.Vi leker den kun når vi feirer
      nyttårsaften med både bestemor,bestefar,søskenbarn og
      tante og onkler.
      ElskerBloggen din❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg