Chloe´s jul!

Nå er det Chloe som blogger! Jeg skulle egentlig blogge på lørdag, men da var det jo julaften! Så da ble det blogging i dag! På lørdag var det jo som sagt julaften, og jeg har så mye spennende å fortelle dere om hele dagen! 

På lørdag morgen vekte mamma og pappa meg med en stor strømpe med masse godteri og en ny bamse i! En av namme-nammene var til og med formet som en slikkepinne! Og den var så god! Mamma og pappa spiste også masse menneskenamme-nam, mens vi så på den hvite boksen i stua som lager lyd. Menneskenamme-nam får ikke jeg lov til å spise, men det gjorde ikke noe, for jeg hadde så mye godt og spennende i min egen julestrømpe! 

Utover dagen hentet jeg en kjole inne på klesrommet til mamma. Jeg har egen skuff der som alle kjolene, sløyfene og kosedressene mine ligger i. Så mamma hjalp meg å ta på favorittkjolen min, og jeg ble så fin! Fikk til og med mamma til å ta masse bilder av meg forran juletreet! Jeg tror kanskje mamma har hatt juletreet sitt litt vel lenge nå. For det henger veldig ned mot bakken. Men hysj hysj; ikke si noe til mamma! Det er jo fint fordet! Tihi!

Når det ble kvelden på julaften dro vi til bestemor og bestefar, og der fikk jeg så mye fint! Jeg fikk til og med møte en mann som var kledd i rød drakt! Mamma og pappa kalte han for julenissen, men jeg vet ikke helt hva det er for noe. Men han ga med masse leker, så han var veldig snill! 🎁

Favorittleken min fikk jeg fra Kappi. Det er bestevennen min! Det er en stor og oransj hund, og han er så snill! Han fikk jeg en rosa tyggeleke som mamma kan putte namme-nam i. Det er så gøy å leke med den! 

Når vi kom hjem var det på tide med tannpuss og bading. Jeg hater jo tannpuss! Usj! Selv om tannkremen smaker godt da. Tihi! Å bade var litt skummelt i begynnelsen. Men mamma passet skikkelig godt på meg, så det gikk heldigvis bra. 

Se så flaut bilde mamma tok av meg! Jeg er jo klissvåt og ser ut som en gremlins jo! 

Nei uffameg, gjemte meg heller under teppet mitt jeg, så mamma ikke kunne ta så mange flaue bilder! 


 

Så alle sammen, det var da min julefeiring. Gleder meg allerede til neste år da jeg får masse pakker og namme-nam! Åååååh, vil ha namme-nam nå jeg! Kanskje jeg skal late som jeg må tisse, så jeg kan få namme-nam av mamma? Tihih! 🐶🎁 Håper dere fikk masse namme-nam og leker til jul!

17 kommentarer

Siste innlegg