Dette fikk jeg til jul i år!

Wow, for noen julefeiringer jeg har vært på i dag og i går! Og herregud så mye fint jeg fikk til jul! Jeg må virkelig ha vært snill i år, for jeg fikk veldig mye fint! 

Av mamma og pappa fikk jeg blant annet en kaffemaskin som jeg kan lage dødsgod kaffe med kapsel og melk i. Ah, det har jeg hatt lyst på så lenge! Har allerede lagd et par kaffekopper med den, og herregud! Det var så godt! En helt annen kaffeverden enn den instant coffee dritten jeg har drukket de siste 2 årene.. Hehe! 

Fikk også en morsom gave av Per Fredrik. Nemlig en dialektbok. Etter dialekt challenge videoen vi lagde har han tulla så mye med meg om at jeg ikke kan en eneste norsk dialekt! Så nå skal det øves! I boka forklarer de masse om hver dialekt i tillegg til at den har sånn høyttaler hvor man kan høre hvordan hver dialekt høres ut. Haha! 

Chloe fikk også flere gaver i år. Av Kappi (hunden til broren til Per Fredrik) fikk hun blant annet en rosa tyggeleke som man kan gjemme godbiter i, så hun kan grave de frem. Den var veldig populær!

Gjett om jeg virkelig skal få kokkelert mye på kjøkkenet i året som kommer! Så nå at veldig mange av gavene har med mat å gjøre. Det er så gøy! Skikkelig motivasjonsboost til å starte året supersunt! Desember har ikke akkurat vært så sunn.. Hehe! 

Herregud ble helt satt ut da Per Fredrik fortalte meg om julegaven fra han! En tur til Gran Canaria i begynnelsen av februar, der vi skal bo på et sykt fint hotell i en suite på 78 kvm! Altså, hvor snill kjæreste har ikke jeg? Uæh! Han er så god han! Ah, kjenner det skal bli deilig å dra på ferie til varme strøk etter de hektiske månedene som har vært nå!


 

Fikk du noe fint til jul?

62 kommentarer
    1. Hei Stina❤️ Jeg fikk mye fint i år. Jeg fikk b.l.a. M&M bok❤️ Og en høytaler og en mikrofon❤️❤️❤️ Så utrolig kult at du skal til Gran Canaria. Det fortjener du virkelig! Ha en fortsatt god jul (selvom det ikke er julaften nå da) og et godt nyttår❤️🎅🏼🎄

    2. Du som sitter inne hele året har det hektisk med hva? Må jeg spørre. Tenk på vi som faktisk står ute i kulda kanskje 7,5 timer til dagen, det kalles en ekte JOBB, der man faktisk fortjener PENGENE

    3. Siden du fikk sånn dialekt bok, kunne du ha hatt en ny dialekt challenge?? Ikke med en gang selvfølgelig, men om et halv år- et år? Til noe helt annet, glad for at du fikk så mye fint og at du er fornøyd👍🏻Lykke til videre❤

    4. Elsker deg, bloggen og YouTube kanalen din❤
      Håper du svar kommer til å bli sååå glade
      En stor klem fra MEG🎁🎁

    5. Hei Stina!
      Håper du har hatt en fin jul! Jeg lurte på om du kunne gjøre en video om hva du har fått til jul 2016? Det så ut som om du hadde fått masse fint!

    6. Så mye fint du fikk! Håper du koser deg masse med alt<3 Jeg fikk også mye fint b.l.a 3100kr i gavekort eller kontanter til å kjøpe meg en ny IPad, og av pappa, bestemor og Kjæresten til bestemor fikk jeg og broren min en tur til Gran Canaria for å feire 70- og 75 års bursdag!! Vi drar 4.juledag, og jeg gleder meg masse<3 Skal bli så gøy å komme hjem etter en uke i sol og være brun mens resten av Norge er like bleik som snøen. Men uansett håper jeg du har hatt en like fin jul som meg og ønsker bade deg, Per Fredrik og Chloe et godt nytt år<3
      Hilsen en som gleder seg veldig til en sydentur<3

    7. Så mye fint du fikk! Og syden turen, ahh😍
      Skal også til Gran Canaria. Om 4 dager! Skal bli deilig å komme seg vekk til varmere strøk nå kjenner jeg 😀
      Fikk en del ansiktsprodukter, fuktighetskrem, bodylotion og mer dusjutstyr 🙂 Og en haug med sminke! Jaja, en fortsatt god jul, fine Stina❤

    8. Hei du fikk masse fine ting❤ Jeg fikk en Mac book pro av mamma og pappa og mye mer ❤😘😍🤗god jul og godt nytt år🎅🏻Håper du får det supert i Gran canaria🌨😜😊

    9. Så mye flott du fikk til jul! 😊 Jeg fikk gavekort, kontanter, bøker (“ikke vær så slem med deg selv” og “flodhesten i dagligstuen”), og litt til, men det jeg gleder meg mest til er gaven fra kjæresten: langhelg på SVALBARD!
      God jul og godt nytt år 😊👍

    10. Så fine gaver! Jeg fikk mye forskjellig, og mye mer enn jeg ønsket meg! Jeg fikk Fantastic Beasts and Where to Find Them Screenplay boka, og da fangirlet jeg mye! Jeg fikk også ansiktsmaske, toalettmappe, et utrolig koselig skjerf og mye mer!

    11. Å! Det blir sikkert super koselig❤️
      Jeg fikk nye ski til jul🎿
      Du er sykt heldig 😍 Men du fortjener det!
      Du er en av de mest hardt
      arbeidene bloggerne jeg vet om!
      Håper du får en super desember videre,
      Og et godt nyttår!
      Jeg elsker bloggen din❤️
      Og ha det super koselig i Gran Canaria❤️👙

    12. Så heldig du er😍 Jeg fikk også tur av mamma og pappa. Jeg fikk en jentetur til New York. Håper du koser deg masse på Gran Canaria med kjæresten din😘 Og god jul og godt nytt år

    13. Fikk masse sminke, jeg fikk mest øyenskygge. jeg lure på en ting som en ting til en venn som føler deg og hun har hveldig lyst til at du lager en video om hva du fikk til jul jeg er også stor leser og jeg syns du gjør en god jobb jeg kjenner deg ikke men på videoene dine så har jeg hveldig lyst til og treffe deg en gang men jeg tror du har de travelt så du har sikker ikke tid til meg for jeg er bare 11år og elsker videoene dine jeg føler meg bra når jeg ser på deg og jeg har noen tips til deg 1 fortele litt hvordan du har det. 2.at du viser litt mer om det som kjer i dagene dine 3 ha flere matlagings videoer.og det var de tipsene.så skal jeg gi en👍 neste video håper den kommer snart jeg gleder meg til neste video 😄😄😄😄😃😃😃😀😀😊😊😊😊og jeg håper på at du får det fint på nyttårsaften 😀😀😀😀

    14. Hei Stina vil bare si at du har blitt veldig flink til og svare på komentarer! 😘👍🏻
      Jeg så at du hadde fått body lotion og lip butter fra The Body Shop! ❤ frosted beeries (srry hvis det er litt skrivefeil har vondt i fingrane!
      God jul og jeg lurte på om du hadde tenk og ta med Chloe på ferie? Valper kan bli litt flysyke. Men siden Chloe er så pass liten kan du jo ha henne ved bena dine i en bag! Jeg gjorde det med min hund! Elskee bloggen din! 😘

    15. Hei igjen!
      Når jeg tenkte på det så fikk du jo en reise av Per Fredrik til jul, og da hadde det hvert morsomt vis du kanskje kunne laget vlog fra reisen? Skjønner vis det blir litt mye, men det var bare fordi det var morsomt.

    16. Hei Stina🌟
      Jeg fikk masse fine gaver.
      Jeg fikk blantannet en rettetang, sengeteppe, sminkesett, om mye mye mer❤️
      Men det beste av alt er at jeg fikk en gave der det står at jeg skal til London i mai!!!
      Ææææ gleder meg sååå fæææært😆

    17. Hei Stina💜 vi var på Gran Canaria fra 10-17 desember og da var vi på ett kjøpesenter i Las Palmas som heter El Mirador. Anbefaler å reise dit❤️ Primark, H&M. Zara og masse annet❤️

    18. Hei Stina💗
      Jeg fikk masse fint, jeg fikk sminkesett, et stort heste bilde og masse mer❤️
      Kooooos deg masse i Gran Canaria😘

    19. så mye fint du fikk!
      til jul fikk jeg myye godteri, sminke, neglelakk, smykke, flaxlodd (som jeg vant 320kr på 😀 ) ansiktsmasker, dusjsåpe, gavekort og penger <3

    20. Til anonym der oppe som sier blogging ikke er en ekte jobb, hvordan har det seg at Stina tjener så mye penger da. Hun har et hus til 5-6 mill, det sier jo litt om at hun har penger.

    21. Jeg har vært på hotellet før, det er skikkelig fint der. Det var en skikkelig fin opplevelse! Gled deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg