Bursdagsfeiring og vinsmaking!

I går hadde kjæresten min bursdag, og jeg stilte istand full vinkveld som bursdagsgave til han. Per Fredrik har jo hatt helt dilla på rødvin så lenge jeg har kjent han, fordi han jobbet mye i Italia med en film han har hovedrolle i, og da ble han introdusert for den italienske vinkulturen.

Vi har jo lenge hatt lyst til å dra på vinsmaking, men man vet liksom aldri hva man ender opp med når man drar på slike ting. Så derfor kjøpte jeg heller inn 6 forskjellige italienske viner, masse oster, kjekser og sjokoladetrøfler, og lagde en skikkelig vinkveld her hjemme! Og han ble så glad for gaven! Så det var veldig gøy! 
 

Favorittvinen vår ble uten tvil den som er rød og ligger i eske. Den hadde veldig mye smak, og var så spennende! Så om du er glad i rødvin, og er over 18 år bør du teste ut den!

Sjokoladetrøflene jeg hadde kjøpt var også til å dø for. Jeg er ekstremt glad i sjokolade, og jeg tror faktisk dette er den beste sjokoladen jeg noensinne har smakt. Altså!! Herregud så gode de var! Kjøpte de forresten på Meny. 

Så alt i alt ble det en veldig koselig kveld og bursdagsfeiring av gutten min. Eller, kanskje jeg skal skrive mannen min? Han er jo 30 år nå. Hehe! Nei, fortsetter å kalle han for gutten min jeg. Hihi! 

Tusen takk for alle god bedringskommentarer i går, dere er så gode! Feberen er fortsatt ganske heftig på dagen, så har ikke orket å jobbe så mye i dag. Så derfor jeg ikke har rukket å svare på kommentarer. Men skal gjøre det så fort jeg føler meg litt bedre! 
 

13 kommentarer
    1. Det er hyggelig at du skryter av kjæresten hvem han er og hva han gjør, men noen ganger kan det bli litt for mye. Forstår at du er stolt, men ja du forstår.

    2. Dette hørtes veldig koselig og jeg skjønner hvorfor han ble så glad for gaven. Hva hadde du gjort om to du var venn med hadde sagt at du var oppmerksomhetsyk fordi du kontakter dem hver gang det har gått opp og ned med typen og sier at de har støttet deg fordi du er jente?

    3. Anonym: slik som jeg har forstått det, gjelder det kun om det er betalt / sponset reklame av alkohol. Har aldri hørt at det er ulovlig å anbefale en vin man selv har kjøpt 🙂

    4. Hei Stina !
      Jeg bare lurer på noe, da du og pellek var i Italia så filma dere en vlog på YouTube. I vloggen sa du at du ikke likte sjokolade?. Har du forandret mening eller liker du noen typer sjokolader?

    5. Jeg også har høy feber😢Kjempetrist nå som det er jul.Håper du blir frisk til I morgen ❤️God jul Stina💖

    6. God jul til dere håper du føler deg bedre snart❤️❤️❤️Glad i deg, håper du får en fin jul😘🎅🏻🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg