Kjæresten har bursdag i dag!

Jeg skrev for et par dager siden at jeg det hadde vært noe galt med varmeovnen, så det hadde vært iskaldt når jeg sov. Vel, jeg trodde jeg slapp unna med bare litt smerter. Men der tok jeg ekstremt feil! Så i dag har jeg ligger rett ut med full feber. Ah, det er så kjipt! Så derfor har det ikke kommet noe onsdagsvideo i dag.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Men, i dag er en veldig koselig dag, til tross for feberen. Verdens beste kjæreste og samboer har bursdag i dag! Han ble 30 år i dag, så nå er jeg offisielt sammen med en voksen mann. Hehe! Selv om han holder seg så godt at han fortsatt blir legga på polet.. Så i kveld skal vi feire bursdagen hans sammen, og det blir veldig koselig! Jeg har en overraskelse i bursdagsgave til han, som jeg håper han kommer til å like! 

Nå får jeg runde av her, og ta meg en stor paracet og ibux, og håpe på at formen blir mye bedre!

10 kommentarer
    1. Grarulerer masse til Per-Fredrik!!
      Og god bedring til deg, Stina❤️ Kjipt nå når det nærmer seg jul ://

    2. God bedring Stina 🙂 jeg sitter med ekstremt hovent bein etter jeg klarte å sli på isen forrige uke. Jula blir nok til å slappe av for min del.

    3. God bedring, Stina!
      Håper du får en fantastisk dag med kjæresten din!
      Elsker bloggen din❤️😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg