Chloe’s uke!

Da jeg la ut innlegget “Hvis en hund kunne blogge” i forrige uke, var det veldig mange av dere som ville at jeg skulle gjøre det til en fast spalte. Les gjerne det første innlegget her. Så, denne uken har Chloe gjort mye morsomt! Så nå kan vi jo la henne overta bloggen litt. Hihi!

Heisann folkens! Nå er det Chloe som blogger! Nå har endelig mamma latt meg få lov til å ha mitt eget blogginnlegg, og det er så gøy! Nå vil jeg fortelle dere om hvordan uken min har vært. Denne uken har virkelig vært spennende! Jeg har snust på så mye, og jeg har vært på så mange turer med både mamma og pappa!

 

🐶 “Ukens godbit”

– Denne uken har jeg fått så mange godbiter! Nå som jeg har lært meg sitt og chill (ligg) bruker jeg det hele tiden for å få godbiter. Den beste godbiten er en brun sløyfe, og den smaker så godt!

🐶 “Ukens hundelifehack”

– Denne uken har jeg et veldig smart triks til alle dere hunder der ute. Hvis det er kaldt om morgenen, og du ikke vil ut for å tisse, så kan du late som du ikke må tisse. Så bare tisser du under sofaen isteden. For da ser ikke mamma’en og pappa’en din det. Så slipper du å få kjeft for å tisse inne. Score!

 

🐶 “Ukens antrekk”

– Denne uken fikk jeg en ny kosedress fra mamma’en min. Så nå kan jeg se ut som en kanin! Var den ikke fin da?

🐶 “Ukens ugjerning”

– Denne uken er det faktisk mamma som gjorde en ugjerning. Hun stjeler teppet mitt hele tiden. Så jeg må ta det tilbake! Teppet er jo så godt å sutte på! Heldigvis gjemmer mamma alltid teppet på gulvet på kontoret sitt. Så da får jeg alltid stjålet det tilbake. Hihi! 

🐶 “Ukens treningstur”

– Denne uken har jeg virkelig funnet mye spennende ute på tur. Bare i dag møtte jeg på en nabohund som jeg hilste på. Men jeg tror den var litt gammel. Fordi den ville bare si hei, også gikk den videre. Også jeg som ville ha en bestevenn da..! 

Heldigvis fant jeg en grein som var så spennende å tygge på. Men jeg fikk den ikke med hjem, så det var teit! 

Når jeg kom hjem så skjønte jeg ingenting. Mamma og pappa hadde satt opp noe i gårdsplassen. Den lyste opp og så litt ut som meg selv. Men den ville ikke prate med meg, og den stod der helt stille. 

Men til slutt ble vi gode venner. Tror han bare er litt stille og sjenert. 

🐶 “Ukens favoritt leke”
– I går kveld lekte jeg masse “gå-å-ta-den” med mamma. Det er så morsomt! Da kaster hun bunny avgårde, så henter jeg den tilbake til hun, også får jeg en namme-nam. Så denne ukens favorittleke er bunny. Den lager også en morsom lyd når jeg spiser på den! Også har den store ører akkurat som meg. 

Nå håper jeg dere syns det var gøy å høre om min uke. Vi blogges kanskje neste uke da? Puppy out! ✌🏻

 

61 kommentarer

Siste innlegg