Uken som gikk #6

Ukens tanke
– Denne uken trengte jeg en liten pause fra bloggen. Så hele fredag og lørdag tok jeg fri fra bloggen, og alle sosiale medier. Jeg blogger nærmest 365 dager i året, og da er det greit å ta et par dager pause innimellom bare for å kunne tenke på andre ting, sånn at jeg kunne komme mye sterkere tilbake til bloggen, med ny motivasjon.

Jeg havner så altfor lett inne i en boble, der jeg glemmer helt bort hvor heldig jeg er som har fått denne sjansen, hvor jeg faktisk kan skrive om ting jeg interesserer meg for, også er det tusenvis av mennesker som leser det. Det er ganske sinnsykt å tenke på at så mange vil lese det jeg har å si. Så for å sette ekstra pris på hva jeg har, måtte jeg ta et par skritt unna og gjøre noe helt annet. 

Ukens innkjøp
– Denne uken har jeg virkelig handlet inn velværeprodukter. På mandag var jeg på julemarked i Oslo med Per Fredrik, og da stakk vi innom Lush en tur og jeg fikk kjøpt inn bathbombs og bubble bath. På fredag da jeg var ute og handlet fikk jeg kjøpt inn litt to nye romdufter fra Kremmerhuset. Syns det er så deilig å komme inn i et rom da det er god duft! 

Fikk også tak i en ny høyttaler som jeg kan bruke når jeg står i dusjen. Er jo helt umulig å høre noe fra iPhonen, så da er det genialt med høyttaler! I tillegg pleier jeg alltid å ha med iPad’en rundt i huset for å se på KUWTK eller Modern Family, når jeg skal rydde, og da er det kjekt med en høyttaler så jeg kan høre på i bakgrunn. Litt ansiktsmasker fikk jeg også kjøpt! Gjett om jeg skal ta meg et langt bad i kveld med både bath bombs og ansiktsmaske, og deilig musikk fra høyttaleren. Ah, som jeg gleder meg! 

Kom også nettopp på at jeg kjøpte Kiss konsert billetter. Haha, glemte helt når det var jeg kjøpte de. Men det var denne uken! Har vært Kiss-fan i over 10 år, så jeg gleder meg helt sinnsykt mye til å se de live! 

Ukens opptur
– Nå er jeg nesten ferdig med å male treningsrommet! Nå mangler bare 2. strøk på halve rommet og litt hvitmaling i vinduskarmen. Så er det ferdig! Gleder meg til å innrede det, og pynte opp med litt bilder, planter og andre pynteting. Det skal bli så digg å endelig ha et treningsrom jeg har skikkelig lyst til å gå inn på. Kjenner treningsmotivasjonen suser opp allerede!

– en liten sneakpeak på hvordan fargen blir! –

Ukens sang
– “All i want for christmas – Mariah Carey” Den er så julete og fin! Har hatt helt dilla på den, den siste uken! Per Fredrik hadde en litt morsom vri på den, som kom fra en YouTuber han hadde sett. Istedenfor å synge “All I want for christmas is you” synger man heller “All I want for christmas is views”. Hahahah!

 

Ukens høydepunkt
– Å dra på julemarked med gutten min var så utrolig koselig! Fikk så utrolig mye julestemning, og bare koste meg skikkelig!

Ukens irritasjonsmoment
– Den siste tiden har jeg ikke klart å få hodet til og fungere ordentlig. Skikkelig irriterende! Så bloggen har blitt litt halvveis. Spørs om jeg ikke må ta meg en ny B12 sprøyte. Hehe! 

Ukens mest leste innlegg
 
“Min favoritt”

“Når folk ikke bruker emoji..”

“Julemarked i Oslo – Ble livredd!”

Ukens nedtur
– Denne uken har jeg egentlig ikke hatt noen nedturer for å være ærlig. Hehe! 

 

Ukens dilla på
– Denne uken har jeg hatt helt dilla på søtpotetfries! Ah, det er jo sinnsykt godt! Å dippe det i enten majones eller guacamole er så godt. Ahhh! Uten tvil min nye favorittmat!

 

 

Hvordan har din uke vært?

20 kommentarer
    1. Er det Wham som har den låta??
      Bildene var foresten kjempefine, høres ut som du har hatt en fin uke:) Og sikkert godt å få tatt seg en liten fridag:)

    2. Anonym: Jeg vet ikke om de har originalen. Men de har en versjon av den i alle fall 🙂 tusen takk! Ja var veldig deilig å få koblet ut hodet litt 🙂

    3. Kiss? 🙂 Nå har jeg ikke peiling på 80 talls rock musikk (er ikke Kiss det, da? haha) men bare lurte på hvorfor du liker Kiss! Er det noen spesiell grunn til det? Bare lurer, siden jeg er ca like gammel som deg og aldri hørt på den type musikk, haha 😀

    4. Hei, er det bare meg eller har alle sider og butikker mye finere og større utvalg av klær hos damer enn hos jenter? Og jeg mener når man søker på “boyfriend bukser barn” fordi man er jo egentlig barn da, så kommer det bare opp sånne babyklær. Men det jeg egentlig skulle spørre deg om var når synes du man kunne begynne og gå over til sånne tenåring-voksen klær? Elsker deg Stina du fortjente en liten pause fra bloggen denne uka!

    5. WoW, det høres ut som en fin uke😃❤️ Men jeg tror du kanskje glemte å skrive “ukens kommentar” 😘

    6. Stina det er wham som har last chrismas og Maria carry som har all i want for chrismas tror du blanda litt….

    7. Hei! Når du skriver at hodet ikke fungerer ordentlig- kunne du kanskje skrevet et eget innlegg om det? Jeg har selv slitt med det i et halvt års tid som en reaksjon på panikkanfall og stress og vil gjerne lese om andre som føler det litt sånn. Hodet mitt fungerer dårligere enn tidligere, sliter med å konsentrere meg og klarer ikke tenke så godt på en måte. Vet man skal ta tiden til hjelp og at det blir bedre, men er likevel veldig behjelpelig å lese om noen som har merket noe tilnærmet likt 😄

    8. Så utrolig fint dette bilde av deg var! Du ser jo alltid smashing ut på bildene dine, men dette var ekstra fint fordi det skilte seg litt ut fra den vanlige foto-fjeset ditt. Du er virkelig slående vakker! (og btw. det med foto-fjes er ikke ment som kritikk, de fleste har et ansiktsuttrykk de bruker på de fleste bilder fordi de vet at det funker, I sure as hell got one (og har som regel også alltid hodet i samme vinkel og, helt av seg selv uten å tenke over det)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg