Ukens spørsmål #140

✨ Er det ting som du syns er flaut å gjøre i nærheten av PF?
– Hmm, å prompe ville jeg aldri gjort forran Per Fredrik. Men det ville jeg aldri gjort forran noen som helst. Haha! 

 

✨ Hvorfor valgte du og Per Fredrik og skaffe hund?
– Jeg hadde hatt lyst på en hund i gud vet hvor mange år, men det passet aldri helt livssituasjonen min. Men da vi endelig hadde flyttet inn i hus sammen, passet det veldig godt å endelig skaffe en hund. Så etter vi hadde prøvd oss litt frem med en Papillon vi passet på, ble vi helt sikre på at vi ville ha hund. Hunder er jo så koselige, og Chloe er alltid med meg når jeg jobber hjemme! Hun er så skjønn liten baby! 

✨ Lurer litt på om du er på noen form for dressurkurs med Chloe eller andre sosialiseringskurs hvor hun omgås med andre valper? Og om hun har blitt stueren enda, og hva slags metoder dere bruker for at hun ikke skal gjøre fra seg inne? Har selv nylig fått valp som er litt yngre enn Chloe, men tisser fortsatt mye inne til tross for at vi er ute med henne flere ganger i timen

– Vi har ikke vært på dressurkurs med henne. Men vi har hatt henne med til flere hunder som er hundene til venner av oss, for å sosialisere henne. Hun er ca 90% stueren nå. Vi bygde en en innhegning til henne da hun var veldig liten, sånn at hun enkelt kan gå ut på verandaen og ned på gresset selv for å gjøre fra seg.

Så nå har hun blitt veldig flink til å si ifra at hun må tisse, ved å alltid gå bort til døren. Vi passer alltid på å rose henne skikkelig når hun sier ifra at hun må ut og når hun kommer inn etter at hun har gjort fra seg ute gir vi henne alltid en liten godbit. Så det har virkelig fungert! 

✨ Får du “dårlig samvittighet” når du ikke svarer på alle spørsmål som blir sendt inn?
– Ja, jeg ønsker veldig gjerne å alltid svare dere. Dere er jo alltid så skjønne så jeg vil egentlig svare alle. Men det lar seg ikke alltid gjøre dessverre. I ukens spørsmål tar jeg kun med de spørsmålene jeg ser for meg at flere lurer på. Men jeg prøver så godt jeg kan å alltid svare i kommentarfeltet på mer individuelle spørsmål. 

 

✨ Hvor har du kjøpt bildene dine som henger på kontoret?
– De er fra Desenio. Syns de er så fine!

✨ Synes du det er vanskelig og bestemme deg for hva du skal bruke til hverdag osv?
– Noen ganger syns jeg det er helt umulig å kle på meg! Da klarer jeg bare ikke å finne ut hvordan jeg skal matche klær, og alt føles bare feil. Men som regel går det ganske greit, og jeg klarer som regel etter å ha gått igjennom noen plagg, å velge ut hva jeg skal ha på meg. Men jeg har jo gjort det veldig mye lettere for meg selv, ved å ha et stort rom til å ha klærne i, sånn at jeg enklere kan velge ut plagg. 

✨ Jeg lurte på hvor man får kjøpt sånn neglegreie, som du brukte til å organisere neglelakkene dine med. Mener den swatchen over fargene, hvis du skjønner!
– Den har jeg kjøpt på eBay. Syns den er så genial så jeg enkelt kan velge neglelakk! Du får tak i den HER. Selv om det tar ganske lang tid å lakkere alle swatchene da. Spesielt om man har 150 neglelakker.. Haha! Men det er bare å sette på litt KUWTK så går tiden fort!

 ✨ Hvor ser du på keeping up with the Kardashians?
– Jeg ser det på TV2sumo. Der kan man se alle sesongene helt fra den første sesongen til den siste sesongen som har kommet ut (sesong 12). Sumo pleier som regel å ligge ca en måned etter amerikansk tv når det kommer til KUWTK. Så de har alltid ganske ferske episoder. Om man skal se de helt nyeste episodene vet jeg dessverre ikke om noen steder man kan se det lovlig. Men kom gjerne med tips i kommentarfeltet, om dere vet om noen sider! 

✨ Kan du lage en video med søstera de snart?
– Ja kanskje det! Spørs om jeg får henne med da, haha! Hva slags video ønsker dere da?


Anita (venninne av oss) – Madeleine (søsteren min) 

 

✨ Hvor er det du har kjøpt den høye kommoden ved siden av sminkebordet ditt? Tror den er fra Ikea men hvis du skal søke på nett hva søker man på hvis man skal finne den eller den andre i litt mindre versjon? Fant den ikke så tenkte å spørre deg. Elsker bloggen din!
– Du finner den HER. Den heter alex skuffeseksjon, og jeg har den store. Under pulten min har jeg den lille. Elsker de skuffeseksjonene! De er så geniale for å holde ting organisert! Så koselig at du liker bloggen min 💕

✨ Dumt spørsmål men hvordan fungerer bathbombs? Skummer de?
– Syns ikke det var noe dumt spørsmål! Lurte litt selv første gang jeg kjøpte det, hehe! Man kan enten slippe de oppi et badekar som allerede er fylt opp med vann. Da løser de seg opp og bruser mens de gjør det. Så blir det sånt fint belegg øverst på vannet. Eller så kan man holde den under dusjhodet så lager den skum. 

 ✨ Hvor bor du? Er det Oslo? Det er koselig at du deler det du gjør med oss! Tusen takk, og du er bare et stort forbilde!
– Tnåw, så koselig å høre! Jeg bodde på Frogner i Oslo før. Men 1 juni flyttet Per Fredrik og jeg til Sandefjord, da vi kjøpte oss hus. Sandefjord ligger forresten en time unna Oslo. Så det er ikke så langt til Oslo! 

 

✨ Hvis du måtte ha valgt en hund som ikke er papillon hva ville du valgt, og hvorfor ville du ha valgt den?
– Oi, vanskelig spørsmål! Papillon har alltid vært en rase jeg syns at passer perfekt til meg og min livsstil. Men om jeg ikke kunne valgt Papillon, hadde jeg nok gått for langhåret Chihuahua. Selv om jeg føler de hadde blitt litt for små for min del. Hehe! 


 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?”

29 kommentarer
    1. Jeg edelkreps bloggen og YT kanalen din😍 Men jeg lurte på om du har noen salgs kalender i år😍😍

    2. Kan du lage et innlegg med bilder fra alle stedene du har bodd før sammenlignet med nå? Elsker bloggen din💙

    3. Skal chloe begyne å blogge?? Jeg likte det innlegget sååå godt❤️ Og jeg bare elsker bloggen din❤️❤️

    4. Hei! Jeg lurer på om du pleier å se på TV? Siden du jobber så mye, rekker du det. Isåfall hva ser du på!

    5. Tjener du noe mer om vi ser videoene dine på bloggen enn om vi gjør det på YouTube ? Eller omvendt? Håper på svar❤️ Ser ofte på YouTube, men om du tjener mer på at folk ser det på bloggen din, ser jeg det ofc her💞 ILYSM💗💗

    6. Så gjennom mappen din som heter LONDON 2014. Jeg lurte på om du kunne tenke deg å sminke deg mer naturlig igjenn? Du er veldig pen nå, men jeg lurte på hvordan du ser ut i dag med den naturlige sminken. Kanskje du kunne lage en tutorial? <3

    7. Skal du ha en ny giveaway eller en spis sunn måned? Elsker bloggen din og ikke glem at du et et godt forbilde for folk! 💝

    8. Har du svart eller brunt hår? Føler liksom at håret dett var lysere før, for du var så pen med lyst
      brunt hår!

    9. Hei Stina. Jeg lurte på om du kunne lagd en video hvor du testet ut sminke, kremer, hårprodukter, ting, (hva som helst egt) som du aldri har brukt før? Har sett andre teste ut masse ting fra butikker og sånt. :))

    10. Du vet på pulten din, så har du sånn marmor greie. Hvor kan jeg få kjøpt det? Elsker bloggen din<33

    11. En time? Tror du mener nærmere 2, hehe:) Jeg bor i Holmestrand og bruker 1 time til Oslo og 45 minutter til Sandefjord.

    12. Da kjører du nok en del over fartsgrensen 🙂 Har bodd I Sandefjord hele livet, vi bruker ca en time til drammen og en time og tre kvarter til Oslo!

    13. Hei stina😊
      Jeg stilte et spørsmål om de bildene på kontorer, takk for svar forresten😁 HERREGUD å fine bilder de har ser😱😱😱
      Men jeg lurte på hvilken størrelse du har på de? Håper du kan svare her i kommentarfeltet eller til neste spørsmålsrunde ❤️
      Ha en fin dag ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg