Kardashians og maling

Endelig kan jeg begynne å male treningsrommet! Herregud så gøy det blir å få det lysere og finere! De siste 3-4 ukene har vært så hektiske, og jeg har ikke rukket å gjøre noe annet enn å bare ta på maskeringsteip på treningsrommet. Men endelig fikk jeg litt tid til overs, så nå skal det males!

Har heeeeelt dilla på Keeping up with the Kardashians, så det ser (hører) jeg på mens jeg maler. Tuller ikke når jeg sier at jeg alltid ser på det programmet når jeg sminker meg, rydder kjøkkenet eller walk in. Det får liksom kjedelige ting til å bli mer morsomt! Også får jeg massevis av inspirasjon fra de. Så det er ekstra stor bonus!

Foresten. Er mange av dere som har lurt på hvilken farge jeg skal male rommet i. Det blir samme lysegrå farge som i resten av huset. Elsker den fargen! Husker aldri hva den heter da. Haha

25 kommentarer

Siste innlegg