Julemarked i Oslo – Ble livredd!

I dag tok Per Fredrik og jeg en liten pause i alt julekaoset med jobb og alt mulig. Så vi dro inn til Oslo en tur for å se på julemarkedet. Det var så koselig der! Boder nedover Karl Johan (spikersuppa) med alt ifra churros til lammeskinn til elgeburger til julepynt. Alt for å få en skikkelig fin julefølelse. Og det fikk vi virkelig! 

Midt på julemarkedet er det et stort pariserhjul som Per Fredrik og jeg bare måtte opp i! Tanken min var liksom; se utsikten av Oslo, romantisk og søtt. Men så fort hjulet begynte å gå og vi kom lengre oppi lufta, kjente jeg plutselig at jeg ble skikkelig redd!

Jeg er jo livredd karuseller. Men altså, pariserhjul da?! Seriøst.. Det er så pysete å være redd for det! Men frykten ga seg ikke, så på bildene er det ikke vanskelig å se frykten i øynene mine, blandet med latter av hvor pyse jeg er. Haha!
 

De bildene her var det Per Fredrik som tok for å si det sånn. Jeg satt der stiv som en pinne og rimelig redd!

Men altså, sjekk den utsikten da! Ah, skulle ønske jeg ikke var så redd og kunne sett litt mer ut. Men hey, gjør noe du frykter hver dag, er jo et ordtak som ofte blir sagt. Så positivt; jeg gjorde det i dag. 


 

Etter julemarkedet fikk jeg dratt med meg Per Fredrik ned til Lush for å handle litt bathbombs. Jeg elsker jo å ha det i badekaret, så alltid når jeg er i nærheten av en Lush butikk, må jeg bare innom!

Nå har jeg nettopp filmet inn en video, svart en haug mail, og nå skal jeg endelig ta kvelden. Wow for noen lange dager det blir for tiden. Men herregud så gøy det er! 

9 kommentarer
    1. Heii! Hvor bor du? Er det Oslo? Og det er koselig at du deler det du gjør med oss! Tusen takk og du er bare et stor forbilde! <3 Jeg lurte på om du bor i Oslo? Fikk vite det? Hilsen Kaahdija

    2. elsker å vandre i julemarkedet, er så utrolig koselig! Jeg tror en peach farget rouge og kanskje en litt farget(ikke helt knæsj) leppestift hadde sett utrolig bra ut på deg for å få litt mer dimensjon liksom at ikke alt bare er en farge:D

    3. Hei! Hva brukte du på leppene i innlegget “slik blir du ekstra fin..” ang extensions. Du hadde så fin farge på leppene der 🙂

    4. Det er nå bra det er flere som er litt pysete av seg. At det ikke bare er modige folk som synes. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg