Min favoritt..

Tid på døgnet: Oi, vanskelig! Før ville det vært 01 på natta. Da satt alltid hodet mitt seg inn i en helt spesiell jobbmodus. Men nå har jeg lagt om døgnrytmen så når liker jeg morgenen best. Da har man liksom hele dagen forran seg til å gjøre akkurat det man ønsker! 

 

Årstid: Min favoritt årstid er uten tvil sommeren. Jeg elsker at det er lyst til sent på kveld, og jeg bare føler meg så mye mer levende! Det er varmt så man trenger ikke lasse på seg et tonn med klær bare for å gå ut døren. Ah, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til sommeren! Men først vinteren da, da blir det forhåpentligvis skiføre og jeg kan gå masse på ski!

Tvprogram: Modern Family er uten tvil mitt favorittprogram. Jeg har bokstavelig talt sett alle episodene minst 10x og jeg husker alt utenat. Det er så morsomt program, som jeg også har fått Per Fredrik hekta på. Så vi ser det alltid sammen med en gang det kommer nye episoder! 

Podcast: Harm og Hegseth er virkelig min favoritt podcast! Den hører jeg alltid på når jeg kjører bil. De er så morsomme! Og jeg elsker hvor sassy Vegard Harm er. Har forresten møtt begge flere ganger da jeg og Per Fredrik har vært med på Panelet, og de er virkelig seg selv på podcasten for å si det sånn. Haha!

 

Outfit: Haha, litt av et bilde! Men akkurat nå er definitivt antrekket på bildet under mitt favoritt antrekk nå for tiden. Det er liksom casual samtidig som det er pyntet! 

Genser  /  Sko  /  Vest  /  Veske

 

Blogg: Jeg har faktisk (tro det eller ei) ingen favorittblogger. Jeg leser som regel de som er på topplista, og syns mange av de er veldig dyktige. Men det er altfor vanskelig å bare velge en. Hehe! 

Instagram: Akkurat nå for tiden er @mariakragmann min favoritt. Elsker bildene hennes og hun er så inspirerende!

Sko: Elsker virkelig overknee for tiden, og skoene på bildet under er definitivt mine favoritter!


Genser (utsolgt) /  Sko

 

 

Dag: Hmm. Enten mandag eller lørdag. Mandag fordi da er det en ny uke, og man kicker igang jobben skikkelig etter helgen. Men lørdag fordi det er den dagen i uken jeg tar det litt roligere når det kommer til jobb, og Per Fredrik og jeg har alltid date night. Så lørdag er nok min favorittdag! 

Matrett: Taco! Elsker å spise taco. Kunne seriøst spist varianter av taco til alle måltider uten å bli lei. Omg, vil ha taco nååå! 

Leppestift: NYX lingerie #satin ribbon er helt fab! Elsker at den er skikkelig matt-matt, og fargen er bare elsk!

Kjole

 

Nattklubb: Jeg drar ikke så mye ut på byen lengre, så jeg har faktisk ingen favoritt nattklubb.

Parfyme: Tidligere har det vært Versace bright crystal. Men for et par uker siden kjøpte Per Fredrik en overraskelsesgave til meg med Chanel Chance, og den har jeg lagt min elsk på. Den lukter så fantastisk! 

Veske: Michael Kors selma vesken min er nok definitivt min favoritt! Den er bare så fin! 

 

Drink: Strawberry daquiry er uten tvil favorittdrinken min! Den er så ekstremt god. Eneste som er dumt er at den er så god, at man glemmer at det er alkohol, så ofte drikker man litt for mye. Haha!

App: Instagram. Elsker å titte på alt fra katter som er søte, til jodlende weirdoes til sminkevideoer. Ah, instagram! Heter forresten “stinablogg” der! 

Frukt: Jordbær. Eller, det er jo et bær. Men jeg sniker det inn under frukt jeg. Haha! 

16 kommentarer
    1. Kan du ha en video hvor du viser hvordan du redigerer/redigerte videoene dine? Jeg så på noen av de gamle videoene dine, og der kom det opp bilde av instagram, snapchat osv. kunne du vist hvordan du får opp ett lite bilde av instagram, snapchat osv. i videoene dine? Hadde blitt veldig glad om du kunne laget en video om dette!!
      Skjønte du hva jeg mente?

    2. Elsker bloggen din, men et lite spørsmål.
      Hvo har Per fredrik klærne sine?
      Elsker bloggen din og stilen er jo bare helt fabolous

    3. Hei! Kjempe bra innlegg! Du er den bloggeren jeg synes er flinkest! Du legger ut mange gode innlegg om dagen og det er helt 👌🏻👌🏻!! Kan du please komme til Kristiansand!!?? Ha en “jentekveld” eller noe?? Skjønner at d kan være litt skummelt men jeg er snill og jeg hadde satt SÅ stor pris for det! Dette er selvfølgelig bare en ide altså💚💚 Håper du får en super uke!💛💛

    4. Hei, jeg er under 18 og du kan drikke strawberry daquari uten alkohol men den har ikke samme navn men er samme drink uten alkohol

    5. Kjempebra innlegg!
      Men visste du at banan er bær og jordbær faktisk er frukt?😂😂
      Så det var ikke juks😂😂
      Elsker bloggen din!!!
      Stå på videre, for dette er du flink til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg