Ukens spørsmål #139

Bruker Per Fredrik sminke? Ser han alltid er så brun og har så fin hud, så bare lurer!
– Da jeg møtte Per Fredrik de første gangene lurte jeg på det samme. Han har jo så ekstremt fin hud, i tillegg til at han nesten alltid er ganske brun. Men neida, han bruker ikke sminke i det hele tatt. Han har bare sykt fin hud (litt misunnelig må jeg innrømme). Han har aldri tatt noe solarium eller solt seg mye, så han har veldig fin hud på grunn av det. 

Har du noe forhold med med Celina Karine,Agnes Louise,Hanna Martine osv.
– Celina Karine og Agnes Lovise kjenner jeg ganske godt, fordi vi har møttes på mye forskjellige ting tidligere, også har vi designet en neglelakk kolleksjon sammen. De er så gode og herlige! Hanna Martine kjenner jeg bare såvidt, siden vi kun har møttes et par ganger da vi begge er i United Screens. 

 

Hvor mye kostet huset deres?
– Det kostet 5’850’000,- også har vi pusset det opp en god del, så totaltprisen ble på 6’200’000,- også er det taksert til 6’500’00,-. Føler meg veldig heldig som i en alder av 23 år eier et slikt hus sammen med kjæresten min.

 

Ser det er flere bloggere som får inn meldinger med rykter om at kjæresten har vært utro, gjort noe dumt, og slikt tull. Får du og Per Fredrik noen ganger noe sånt? i og med at dere begge er kjente personer.
– Jeg har faktisk aldri fått noen slike meldinger noensinne. Det er sikkert fordi at jeg ikke har masse fæle mennesker som vil ødelegge for meg, som leser bloggen min. De fleste som leser bloggen min er jo bare skjønne jenter, som vil meg godt. Men nå skal det sies, at om jeg hadde fått en slik melding, så hadde jeg ikke trodd på det et sekund. Jeg stoler 100% på kjæresten min, og vet at han ville aldri gjort noe sånt mot meg. 


Genser – HER 
 

Hva pleier du å spise på julaften?
– Jeg pleier som regel alltid å spise kalkun. Det er så godt! Jeg er ikke så veldig glad i svin og lam, så ribbe og fårikål er jeg ikke noe glad i. 

 

Har håret ditt vokst noe etter at du skulle begynne å massere hodebunnen hver dag?
– Oi, det har jeg glemt helt bort å gjøre! Haha, er det mulig? Får nok sette på en alarm eller noe så jeg husker det. 

 

Jeg ser at du kjøper mye på Nelly.com, hvor langt tid tar det før klærne kommer, hvordan er kvaliteten og hvis du bestiller størrelse s, passer den som den skal eller er det sånn at du må bestille str m for s blir for liten eller noe. 
– Som regel tar det 2-5 dager før jeg får pakken i posten. Da jeg bodde i Oslo tok det som regel en dag mindre. Men frakten er ganske rask! Man får også alltid sms / mail når pakken er fremme, så det er veldig kjekt! Kvaliteten er veldig bra, har vel bestilt over 100 plagg derfra og har aldri fått noe dårlig. Størrelsesmessig er de som regel ganske presise. Det er en ekstremt sjelden gang iblant at klærne er litt små i størrelsen, men som sagt er det en ekstremt sjelden gang iblant.


Kjole – HER 
 

Har du slutta med vippe-extensions? Synes vippene dine ser litt mer 2D ut enn før
– Jeg sluttet med vippe-extensions i en stund, fordi det ble for langt å kjøre til Oslo hver gang jeg skulle fikse de. Men nå har jeg endelig funnet noen som holder til nærmere, som er veldig flinke som jeg går til. Når det kommer til vippe extensions, så kan jeg virkelig ikke få sagt hvor viktig det er å sjekke hvor flink personen er på forhånd.

Det er så ekstremt mange der ute som virkelig ikke gjør en god jobb. Så alltid sjekk facebook / instagram siden til personen dere skal gå til, for å se hvordan jobbene dem har gjort ser ut. Okey, dette var egentlig ikke det som dere lurte på. Men ville bare nevne dette, da jeg følte det var et godt tips til dere som ønsker vippe extensions!

 

Jeg lurte på om du kunne gjort det blogg innlegget med hvordan Chloe ville ha blogget til en fast greie. Hadde vært morsomt og lese hva Chloe gjør.
– Så utrolig gøy å lese alle kommentarene deres på innlegget “Hvis en hund hadde blogget”. Kanskje jeg skal begynne å gjøre det til en fast ting i uken, hvor Chloe får blogge litt? Tror det kan bli veldig morsomt! Skal definitivt prøve å få til det. Hehe!


Kjole – HER 

 

Kan du ha housetour? Har så lyst til å se huset ditt!
– Jeg har laget en housetour før der jeg filmet hele huset, som du kan se HER. Men dette var da vi nettopp hadde flyttet inn, så er jo litt som er forandret siden den gang. Kanskje jeg skulle laget en housetour med bilder? Hadde blitt et ganske langt innlegg da vi har 14 rom i huset. Men hva tenker dere?

Hvem tar bilde av dere når dere er på restaurant?
– Vi spør som regel alltid servitøren, selv om jeg alltid er litt beskjeden på det. Hehe! Men hey, alt for bloggen, eller hva?


Genser – HER

 

Hvorfor pynter du ikke med rødt til jul?
– Jeg er så glad i rosa, så jeg elsker å pynte opp med det. Rosa og rødt kræsjer jo veeeeldig. Så da er det jo kjipt å ikke kunne pynte med rosa på en hel måned! Også er jo ikke rødt meg, og når det kommer til julen (og egentlig alt annet) syns jeg at man skal pynte med hva man liker selv. Så i år har vi gått for mye hvitt og sølv, men dæsj av rosa! 

 

Hvor har dere kjøpt englevingene som er på juletreet?
– De er kjøpt på Kremmerhuset. Syns de er så fine!


Genser – HER  //  Skjørte – WOW  //  Sko – HER

 

Hva gjør dere med Chloe når dere er ute og spiser på restaurant, eller er ute og gjør ærender?
– Når vi er ute så er vi som regel ute maks 2-3 timer, og da ligger hun og sover i buret og koser med favorittteppet sitt. Lille babyen! ❤️ Hvis vi skal være lengre borte enn det tar vi henne med, eller så spør vi venner / familie om de kan være barnevakt (eller hundevakt, haha). Har ikke hjerte til å la henne være hjemme i veldig mange timer av gangen. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

29 kommentarer
    1. Lurer litt på om du er på noen form for dressurkurs med Chloe eller andre sosialiseringskurs hvor hun omgås med andre valper? Og om hun har blitt stueren enda, og hva slags metoder dere bruker for at hun ikke skal gjøre fra seg inne? har selv nylig fått valp som er litt yngre enn Chloe, men tisser fortsatt mye inne til tross for at vi er ute med henne flere ganger i timen

    2. Hvor har du kjøpt bildene dine som henger på kontoret?
      Kan du skrive et innlegg om hvordan man kan få motivasjon til å begynne å trene igjen? Jeg klarer ikke å finne motivasjonen….

    3. Så utrolig fin du var med den rosa genseren! Likte fargen veldig godt, vet ikke ha jeg skal kalle den, kanskje mørk dus rosa eller noe slikt 😉

    4. Hei!
      Det var utrolig hjelpsomt når du lagde de “girl talk” vodeone dine, så jeg lurer på om du kunne lage noen nye litt mere oppdatert siden du er litt eldre?

    5. Hei Stina, jeg må bare si at det er så gøy å lese bloggen din. Jeg lurte på om ville hatt fingre som øyenvipper eller øyenvipper som fingre?😂😂😂😂 Veldig viktig å få svar😉

    6. Hvis du måtte ha valgt en hund som ikke er papillon hva ville du valgt, å hvorfor ville du ha valgt den??

    7. Fårikål spiser man som regel i September. Aldri hørt om noen som spiser det på julaften. Hvor har du dette fra??

    8. Hei jeg lurte på hvor man får kjøpt sann neglgreie,som du brukte til å organisere neglelakkene dine med. Mener den swatchen over fargene, hvis du skjønner😅

    9. Hvor er det du har kjøpt den høye kommoden ved siden av sminkebordet ditt?Tror det er fra ikea men hvis du skal søke på nett hva søker man på hvis man skal finne den eller den andre i litt mindre versjon?Fant den ikke så tenkte å spørre deg. Elsker bloggen din!

    10. Som sagt tidligere, er tittins på torvet rett over mcdonalds helt nydelige og flinke! Alle i Sandefjord går dit, helt ok priser og flotte folk der:)

    11. Lag innlegg med housetour i bilder, hvor du har del 1, del 2 osv – så blir det ikke så lange innlegg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg