Nesten som å være på spa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe jeg syntes var ekstra deilig med å flytte inn i huset vårt, er badet. Da jeg bodde på Frogner var badet på bokstavelig talt 2,5 kvm og der var det både dusj, vask, do, tørketrommel og vaskemaskin. Så det var ekstremt trangt! Ikke akkurat så beroligende å ta en lang dusj..

Men, da vi flyttet til huset, fikk vi et stort bad med dobbeltvask, do, bide, stor dusj og et veldig spesielt badekar. Dette badekaret er så deilig og beroligende! Det har både radio, massasjeinnstillinger og lys som skifter farge. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe av det jeg liker best å gjøre når jeg skal slappe av, er å tenne masse lys inne på badet, fylle opp badekaret med masse bobler, skru ned de vanlige lysene i taket, skru på lysene på badekaret, og bare høre på rolig musikk mens jeg får massasjevannstråler i ryggen. Ah, det er deilig det! Føles nesten ut som jeg er på spa når jeg er hjemme! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så i dag tok jeg meg et langt bad, mens jeg hadde på ansiktsmaske og bare slappet av. Det er så herlig for kropp og sjel! Perfekt på fredagen når man endelig skal ta helg!

12 kommentarer

Siste innlegg