Årets julekort! En ny tradisjon!

I år har vi offisielt begynt med en ny tradisjon – å ta bilder til julekort! Jeg så på Keeping up with the Kardashians for en liten stund siden, og da hadde de en juleepisode der de viste at de alltid hadde tatt bilder til julekortet. Og herregud så koselig det er!

Da får man liksom tatt et skikkelig julebilde, som man kan ha som minne for alltid. Tenk om 10-20 år når vi har fått barn, og kan se tilbake på julekort bildene med familien. Se hvordan barna vokser opp, og hvordan man forandrer seg. Se hvor stor Chloe blir til neste år. Ah, dette er bare så koselig!

Vi tok litt bilder av Chloe da hun stod alene på stolen, også måtte vi jo tulle litt med henne. Hun har jo ganske underbitt, og når Per Fredrik redigerte det litt ekstra i photoshop, ble det bare så morsomt! Jeg lo så jeg nesten ikke klarte å puste da jeg så bildet! Gjett om det skal rammes inn! Haha!

Så i dag skal vi stikke til Tønsberg for å printe ut bildene, og lage et skikkelig julekort med en liten hilsen som vi kan sende til familie. Husker jo da jeg bodde hjemme og vi fikk julekort fra venner og familie, og det er jo så koselig!

Pleier du å ta bilder til julekort?
 

25 kommentarer

Siste innlegg