På tide å gi seg?

Wow, for en dag dette har vært! I går kveld satt jeg meg ned og skrev ned tidenes mest ambisiøse to-do liste. En hel A4 side med punkter over ting jeg måtte gjøre. Så da var det opp 06:30 i dag for å komme igang, og dagen i dag har virkelig sust unna! Og herregud så mye jeg har fått gjort.

Det å skrive en skikkelig to-do liste kvelden i forkant er jo genialt! Da vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre når jeg står opp, og da blir jeg mye mer effektiv! Dere kan jo teste ut om det fungerer på dere også. Tipper mange av dere har ganske mange ting dere skulle ha gjort, spesielt nå i julekaoset! Hehe!

Midt oppe i hele dagen i dag rakk jeg en lunsj med gutten min i Sandefjord sentrum. Vi bor jo bare 5 minutter unna sentrum, så det er så kjekt å ta en matpause utenfor huset! Så vi stakk en tur på Kokeriet, som ligger på brygga. Der er det alltid så god mat og det er så koselig der! 

Burgeren der er jo ikke akkurat noe #healthylifestyle, men herreguuuuud så god den er! Også søtpotetfries med parmesan ved siden av da! Det er godt det! Må definitivt lære å lage det selv. For det er jo så nam-nam! 


 

Nå skal jeg straks lage litt middag sammen med gutten min. Er vel på tide å ta kvelden nå vel? Haha, etter å ha holdt på i 14,5 time!

4 kommentarer
    1. Elsker bloggen din Stina 🙂 hadde vært gøy om du hadde en diy der du pyntet om noen sko slik Jenny Skavlan har gjort.

    2. Lite tips, siden du sa at du vil lage dette hjemme: Bruk vanlig potet og søtpotet, da blir det faktisk enda bedre. La halvparten være søtpotet, og andre halvparten være potet

    3. Hei jeg elsker bloggen din og deg du er forbildet mitt og lurte på om du kunne lage en a day in my life video liker så godt de gangene du vlogger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg