Slik blir du ekstra fin til julesesongen!

// annonse

Nå som julesesongen med julebord, julaften, nyttårsaften og en haug andre juleselskaper snart kommer, tenkte jeg å gi dere et tips til hvordan dere kan se ekstra fine ut! For når man skal i så mange selskaper er det jo gøy å kunne pynte seg litt ekstra. Og hva er vel finere enn å sette på litt ekstra hår? Selv bruker jeg hair extensions hele året, og føler meg alltid så fin med det lange og tykke håret! 

Som mange av dere vet så bruker jeg tape extensions fra Luxushair. Det har jeg gjort i litt over et år nå, og jeg elsker håret dems! Er det én ting jeg er ekstremt nøye på, så er det håret mitt. Det skal være i god kvalitet, vare lenge, ha fin farge, og ikke minst; se ekte ut. Luxushair sitt hår gjør akkurat dette.

Jeg aner ikke hvor ofte jeg får komplimenter på gata fra fremmede som syns jeg har så vakkert hår, og de blir alltid like forbløffet når jeg forteller at håret er extensions. Hehe! Så det sier jo sitt!

Uansett om du har lyst på clip on extensions som du kan feste på når du selv vil pynte deg litt ekstra, eller om du vil ha tape / keratin som sitter på hele tiden, anbefaler jeg dere å bruke Luxushair sitt hår.

De har forresten og 25% rabatt på hair extensions hvis du kjøper for over 2500,- kr. Altså, hvor sjukt bra rabatt er ikke det? (bare husk å bruke koden “savemore” når du kommer til kassa) Også har de fri frakt i hele desember! Og hvis du vil kan du også utsette med å betale til 3 februar. Så det er jo veldig kjekt!

Forresten; om dere skulle lure. Så kan jeg jo fortelle litt om håret jeg bruker akkurat nå! Jeg bruker 3 pakker med tapehair LH+ collection, det syns jeg gir akkurat perfekt mengde med fylde. 2 av pakkene er i fargen #1b mocca brown, og den ene pakken er #2 dark brown. Grunnen til at jeg har en pakke med litt lysere hår, er for å gi det naturlig fint spill. Håret mitt er forresten 65cm i lengden. 

Hvis det er noe dere lurer på angående håret er det bare å spørre i kommentarfeltet 💕

11 kommentarer
    1. Jeg har lenge lsut til å kjøpe hair extention derfra, så har noen spm:
      1: Hvordan vet man hvilken farge man skal velge fra fargekartet som er riktig i forhold til sitt eget hår? (Om du skjønte?)
      2: Hvor mange pakker burde man ha?
      3: Er det vanskelig å sette på tape extention selv? I så fall om det er vanskelig koster det mye å gjøre det hos frisør?
      4: Kunne du lage en video der du viser hvordan du sammenligner ditt eget hår med fargekartet, hvordan man setter på også videre?

    2. Marie: 1: Ta den fargen som er nærmest ditt eget hår, ta gjerne en tone mørkere enn ditt eget hår, da blender det seg bedre. 2: Jeg har 3 pakker ala 30 biter per pakke. Det syns jeg gir best fylde til 65 cm lengde. 3: Anbefaler å gjøre det hos frisør, eventuelt få en venninne til å sette på. Når du setter på alene er det helt umulig å få det fint. 4: her er en video der jeg forteller masse og viser hvordan man setter på håret: https://youtu.be/CFEFmt9SG6g

      Håper det var til hjelp 🙂

    3. Hei Stina!!!! Det er noe jeg lurer på… hvor setter du på håret ditt??? Uansett håret ditt er kjempe fint med og uten extensions❤ I ❤ U

    4. Hei
      Et par spm 🙂
      1. Hvordan fjerner man tape extension hvis man ikke vil ha det mer?
      2. Skader det ditt eget hår?
      3. Er det noe fare for at det kan falle av? haha

    5. Hei! 🙂
      Jeg har selv brukt tape extensions fra Locks and bonds (virgin remy european), men har i det siste byttet til Beautyworks invisitapes i Jen Atkin kolleksjonen. Jeg er ekstremt kresen når det gjelder extensions, noe jeg har skjønt at du er også:P Derfor lurer jeg på hvorfor du valgte å bytte til Luxushair? Jeg har ikke prøvd det selv, men siden du snakker så varmt om det så vurderer jeg det. Har egentlig vært fornøyd med Locks and bonds sitt hår, men har lyst til å prøve noe nytt. Det eneste jeg er litt redd for ved å bytte til Luxushair er at håret er for grovt i forhold til mitt eget (siden de bruker indisk hår). Jeg har ekstremt tynt, nordisk hår, så jeg har vanligvis litt problemer med å få indisk hår til å se ut som mitt eget. Vil du si at håret kjennes ut som LB sitt europeiske hår? Eller er det litt grovere?
      Setter stor pris på svar! 🙂

    6. Anonym: 1: Man bruker remover som man kjøper hos luxushair. 2: Når man bruker tape skader det håret veldig lite, spesielt i forhold til andre festemetoder. 3: Selve extensionet kan falle av en etter en om man bruker masse varmtvann og balsam på festene, så man ødelegger limet. Men det faller ikke av uten videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg