På tide med forandring!

Vet dere hva som har irritert meg helt siden vi flyttet inn i huset? At treningsrommet er i mørkebrun farge. Altså, nå kommer dette sikkert til å høre ut som tidenes i-landsrosablogger problem.

Men altså, MØRK BRUN! For guds skyld da! Det er ikke noe som er mer demotiverende enn å gå inn på et mørkt rom for å trene. Spesielt nå som det er vinter, og da kommer det jo ikke akkurat noe sol inn for å lysne opp rommet heller.. 

Så nå tar jeg saken i egne hender (bokstavelig talt) og maler rommet selv! I går kjøpte jeg inn masse maling og i løpet av uken skal jeg virkelig få malt det treningsrommet. For nå er jeg så lei av å ikke orke og trene der inne. Jeg vil bli sporty og god trent igjen, og da er dette er stort steg i riktig retning for å booste motivasjonen.

Når det kommer til gulvet må jeg ærlig innrømme at jeg haaater det helt sinnsykt. Men det får vi fikse senere, når vi også skal fikse soverommet. Først og fremst må jeg få det litt lysere og finere der inne!

Forresten; veggene er mye mørkere i virkeligheten enn på disse bildene. Fordi jeg bruker studiolys så ser de mye lysere ut. Men tro meg, this shit is dark.

Så nå er det bare å bringe frem min indre handywoman og male i vei! Jeg har jo malt rommet jeg hadde hos foreldrene mine, så dette klarer jeg nok uten problem! 

9 kommentarer
    1. Tror også det ville gjort seg med et speil som går fra tak til gulv, det vil også gi en større romfølelse. Samt kanskje kjørt på med litt spreke farger der inne? Kanskje en knæsj rosa treningsmatte på gulvet? Personlig ville jeg byttet bort blomsterne ifra vinduet ? hvis det er for å hindre innsyn ville jeg undersøkt persienner (finnes noen som man kan justere på vinduet, feks fra karmen og til midt på vinduet? ) eller typ frosted glasses.
      Hva med inspirasjonsbilder eller quots på veggen i ramme? Bare noen tanker! 😊

    2. Helt enig med Linda over her 🙂
      Kan se for meg at rommet hadde blitt super fint og “motiverende” så fort det hadde fått lyse vegger, et slags type langt speil (for å gjøre rommet ‘større’) og knæsj rosa treningsmatte eller lignende! Blir gøy å se hvordan det blir 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg