Dette gir meg ekstremt treningsmotivasjon!

I dag har jeg gjort noe som forhåpentligvis kommer til å gjøre en stor forskjell for meg. Jeg har kjøpt inn noen ting som virkelig skal hjelpe på treningsmotivasjonen min. Som mange av dere vet så har jo jeg slitt med B12 mangel lenge, og helsen min har generelt vært ganske shit det siste året.

Nå begynner jeg endelig å bli bedre igjen, men fordi helsen min har vært så ille har jeg trent kun minimalt. En økt iblant liksom.

Genser – HER 

Men nå vil jeg komme igang med treningen igjen! Jeg vil ha energi og overskudd, og jeg er så lei av å føle meg slapp og trøtt hele tiden. Men motivasjonen er liksom ikke heeeelt der. Så derfor har jeg i dag tatt litt grep. Jeg har kjøpt inn maling så jeg skal fikse opp treningsrommet (mer om det senere!) og jeg har kjøpt inn en pulsklokke.

Sistnevnte snakket jeg en god del med min gode venninne Susanne om i går kveld, og jeg kjøpte etter hennes anbefaling Polar M400. Det er en klokke man kan ha på seg hele tiden, så måler den hvor mye man går, forbrenner kalorier, hvor mye du sover osv. Det fulgte også med et belte som man kan ta på seg når man skal trene. Det gjør at den også måler pulsen, slik at treningsøkten blir målt helt korrekt.

Den har også gps så den viser hvor du har gått når du har skrudd på treningsøkt ute. Så det er veldig mye morsomme ting på den, og jeg kjenner at det gir meg et ekstra boost til å være mer aktiv i hverdagen, og yte bedre når jeg trener.

Jeg gleder meg skikkelig til å sove med den i natt, for å se hvor mye jeg faktisk sover. Jeg skrur jo alltid alarmen på sånn at det skal være 7,5 timer. Men jeg aner jo ikke hvor lang tid jeg bruker på å sovne og hvor mye jeg er våken i løpet av natten. Så dette blir veldig spennende!

Tenkte forresten å lage et innlegg om klokken når jeg har fått testet den ut en del mer. Du kan lese mer om den og kjøpe den HER. Klokken er forresten ikke sponset, selv om linken er en reklamelink. 

 

17 kommentarer
    1. Jeg vil bare si tusen takk. Du er helt fantastisk på alle nivåer, og hver dag når jeg klikker inn på bloggen din føler jeg meg bedre. Jeg sliter psykisk og er inne i en dyp depresjon. Har desverre ikke overskudd i hverdagen og har sluttet med de idrettene jeg holder på med, og det angrer jeg på. Hver dag føler jeg meg helt forferdelig, men det endrer seg når jeg klikker inn på bloggen din og leser hva du skriver. Du gir meg motivasjon til å begynne å trene igjen. Du gir meg motivasjon til å fortsette med livet jeg lever, selv om det er ganske dritt for tiden. Du kommuniser med leserne dine og det beundrer jeg deg for. Når jeg leser bloggen din vet jeg at ting vil endre seg og bli bedre. Tusen takk igjen.

    2. Håper formen og helsen din blir bedre Stina.
      Ikke noe godt og gå rundt at ikke formen er bra.
      Fin klokke du har fått lykke til med bruk av den.
      Bruker du klokke på høyre arm??
      Den passet deg bra.

    3. Hei Stina. Dette er ikke hate, men virker som om du har redigert bildene dine en del i det siste, feks bildet i dette innlegget. Bildene dine eller deg trenger ikke photoshop eller lignende <3

    4. Det er vel ikke du og PF eller noen dere kjenner som ble knivstukket i Sandefjord ?? Blir engstelig nå.

    5. Ahhahaahahah er nettopp den klokka jeg ønsker Meg til jul. Må den lades? Evt hvit lenge holdt strømmen på den?

    6. Har hørt at noen av de klokkene viser varsler fra tlf for eks Facebook og meldinger. Gjelder det denne også? Og vet du om man evt kan svare på et anrop via kloakka? 🙂

    7. Ikke alltid like lett å ha motivasjon for å trene, men når man først er i gang så får man energi av det. Så det gjelder å komme seg over kneiken, fra tanke til handling 😉

    8. Stina kan du svare? Har kommentert noe lenger opp. Mener ikke å være frekk men det er fordi jeg tror jeg får den i morgen. Og vil vite hvilke funksjoner den har

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg