Date night med kjæresten

I går hadde Per Fredrik og jeg date night, og siden det var min tur til å bestemme hva vi skulle gjøre, bestemte jeg at vi skulle ta en tur til Tønsberg. Vi var der for en god stund siden, og spiste veldig god tapas, så dit ville jeg tilbake igjen!

Da vi kom til brygga i Tønsberg var det så koselig der! De hadde pyntet opp med masse lys til jul, og det var så fint å se utover vannet. Restauranten vi skulle på heter “Tapa” og ligger på brygga, så det gjør det ekstra koselig når man kan sitte å se utover mot vannet! 

Per Fredrik som er så glad i jul, gikk for skikkelig julemat. Som var overraskende exciting og fancy til å være ribbe. 

Selv er jeg ikke såå glad i ribbe. Så jeg tok heller skikkelig tapas mat. Jeg bestilte et stort tapas brett med manchego ost, spekeskinke, papatas bravas, kylling confitt og scampi, og det var så godt!

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne bokstavelig talt momset på manchego ost til jeg sprakk. Med et glass rødvin ved siden av ble det ekstra godt! Nam nam! 

Så som dere skjønner ble det en veldig koselig og fin kveld ute! Selv om jeg er veldig glad i Sandefjord, er det gøy å dra andre steder iblant også. Det blir jo litt sånn når man bor ett sted. Da vil man gjerne se litt annet iblant! Hehe!

 

7 kommentarer
    1. Det så utrolig godt ut! Mhm, gleder meg til julemiddager og slikt fremover. 😊
      Kunne du laget innlegg som: Det beste du vet ved julen, dette fikk jeg til jul, disse filmene ser jeg på i jula, slik er mine juletradisjoner… også videre? 😊

    2. Digger bloggen din, du er fantastisk og elsker sminken din. Jeg er opptatt av sminke og syntes det er så fint at det kan brukes av begge kjønn. Derfor lurte jeg på om Per Fredrik bruker sminke, han har alltid så jevn hud.

    3. Du har jo nevnt at dere prøver å se en julefilm hver dag nå i jula, og da får dere jo sett en del julefilmer. Kunne du kanskje laget et innlegg for eksempel etter hver uke og si litt om de filmene dere har sett, og hvilke som var bra og hvilke som dere anbefaler? Eventuelt sette terningkast eller lignende? Trenger virkelig tips til julefilmer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg