Uken som gikk #4

Ukens irritasjonsmoment
– Denne uken har jeg bare ikke klart å svare på ting. Det har vært så hektisk, så jeg har ikke rukket å svare på nesten noen kommentarer eller mailer, og det er så kjipt! Jeg elsker å snakke med dere og ha en skikkelig dialog i kommentarfeltet. Men det har jeg ikke rukket i det hele tatt den siste uken. Får håpe på at uken som kommer blir bittelitt mer rolig, så jeg rekker å svare dere mer. Dere skriver så mye koselig til meg, og da vil jeg jo alltid svare dere tilbake!

 

Ukens innkjøp
– Masse kjoler og sko til julesesongen. Alle klærne kan du se i dette innlegget! Min favoritt er definitivt kjolen på bildet under. Den er så fin!

Ukens opptur
– Å pynte til jul med gutten min var veldig koselig! Både å kjøpe julepynt og juletre var så koselig! Også var det ekstra fint å pynte opp i stua og gjøre klart til jul!

Ukens tanke
– Nå som det er juletider er det veldig viktig å vise omtanke for andre, og sette pris på alt man har. Derfor har jeg den siste uken tenkt mye på hvor viktig det er at vi hjelper andre som gruer seg til jul. Enten om det er ved å donere penger til kreftsaken eller kirkens nødhjelp (som jeg skrev litt om tidligere denne uken), eller om du kjøper inn pakker og donerer bort til frelsesarmeen eller andre sentre der familier som dessverre lite penger kan gå for å få gaver til barna sine. Jeg syns det er så viktig at man gjør noe fint for noen andre i denne måneden, egentlig hele året, men spesielt denne måneden da det er så stort kjøpepress, og mange familier dessverre faller utenfor. 

 

Ukens sang
– “Let it snow – Frank Sinatra”. Denne sangen har gått på repeat hele uken! Den gir meg en skikkelig god julestemning, og Frank Sinatra har jo bare en fantastisk fin og behagelig stemme å høre på!

Ukens nedtur
– Fordi det begynner å bli kaldere ute får jeg veldig vondt i leddene i kroppen min. Så det er veldig nedtur! Men jeg håper på at kroppen min klarer å bli litt mer vandt med kulden, og at det går seg til. Får bare krysse fingrene på det! Heldigvis er det jo ikke like kaldt som det vanligvis er på denne tiden av året. Så litt flaks der!

 

Ukens høydepunkt
– Jentetur til Oslo for å være i bursdagen til Renée var veldig gøy! Så jeg tror nok det blir ukens høydepunkt! Per Fredrik og jeg har vært ekstra mye sammen og funnet på ting utenfor huset, så det er jo også veldig gøy! Så blir vanskelig å velge. Hehe!

Ukens mest leste innlegg
“5 ting som ødelegger håret ditt”

“Du vet det er jul når”

“Flytte til utlandet?”

Ukens kommentar

“Jeg ville bare si at jeg blir så inspirert av deg atte hjelp! Jeg sliter med ME, og føler jeg går glipp av livet.. klarer ikke å jobbe, eller så mye som å gå på butikken. Da du skrev om den gangen du var så sliten fikk jeg på en måte håp. Du har virkelig lykkes i livet, og det er lett å se at du er en stå på person. Selv om du var/er sliten jobbet du på for leserene dine, og det gir meg så sinnsykt mye håp, på en eller annen måte! Tusen takk, stå på videre❤ jeg ønsker deg alt godt!”

– Wow. Dette var så rørende å høre! Det er så viktig uansett hva slags situasjon man er i her i livet, at man gjør det beste ut av det. Jeg har hatt lange perioder der jeg har vært så sliten at jeg har følt at jeg ikke har klart noe, men da er det ekstra godt å se at jeg har gitt deg håp. Ønsker deg virkelig alt det beste i livet! ❤

 

Ukens gullkorn
– “Det smakte jo død og fordervelse!” – Per Fredrik sin kommentar da han smakte på rakfisk. Hehe! Jeg elsket rakfisken, han derimot.. Ikke så fan.

Til dere; Hva er det beste du har opplevd denne uken?

11 kommentarer
    1. Min ukes opptur er at jeg fikk meg en 8 uker gammel papillon❤️ Han er så søt og han heter Linus😊 Har en papillon til men han er ett halvt år nå:) Men begge to biter jo no så grådig…😜 Elsker bloggen din😘 Har du og per Fredrik tenkt på å gifte dere egentlig?😃

    2. Hei
      Mitt høydpunkt må være at jeg har fått enda en lille søster
      PS. Elllllssssskkkkkeeeerrrr bloggen din den inspirerende mange illudert meg

    3. Hei du har bare en så fantastisk blogg. Du er så heldig
      Og det virker som du har det helt perfekt. Jeg blir helt inspirert av deg, jeg er bare 12 år gammel og av og til sitter jeg på romme mitt og later som jeg er Stina fordi jeg ser så opp til deg. Jeg har sett alle videoene dine på YouTube og syns du er helt perfekt. Du er så sinnsykt heldig og må bare nyte live ditt. Du skal drite hva andre synes om deg fordi du er den perfekte på hele jorda. Du vet at du har meg❤️ Jeg er din største fan og du har en stor plass i hjerte mitt❤️

    4. Ikke vanskelig å forstå hvorfor du elsker den kjolen i alle fall! Så elegant og vakker, samtidig som den er helt utrolig sexy. Du ser ut som en vakker prinsesse og en sexgudinne på én og samme tid!

    5. Hei Stina mitt høydepunkt må vel vere å ha fått en trygg og fin fosterfamilie de jeg hadde før var ikke alltid like snille for å si det mildt.
      Elsker bloggen din 😀

    6. Hei, Stina:)
      Jeg lurte på hvor du har kjøpt den
      eyebrow sminken din?
      Og jeg elsker bloggen din!
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg