Endelig er juletreet ferdig pyntet!

Nå har virkelig julestemingen kicket inn! Mens jeg knipset disse bildene hørte jeg på “Driving home for christmas” og virkelig følte julestemningen komme. I dag fikk vi endelig pyntet treet ferdig med lys og pynt. Vi hadde visst kjøpt inn altfor lite lys. Vi kjøpte 12 meter og trodde det skulle holde. Men der tok vi veldig feil!

Så Per Fredrik dro på butikken tidligere i dag og kjøpte inn 12 meter til, så nå har vi 24 meter med 160 lys til sammen. Så nå kommer juletreet til å virkelig lyse opp! Ah, gleder meg allerede til å se det om kvelden. Vi hadde også bomma greit på hvor mye lys vi trengte ute, så der fikk vi endelig handlet inn en del til. Så nå blir det jul! Hehe! 

Voila! Slik ble treet til slutt! Ble det ikke fint? Jeg syns det er så fint, og skikkelig den stilen jeg elsker! Kanskje ikke så tradisjonelt å gå for rosa og hvitt, men jeg syns det ble veldig julete fordet jeg!

Noe som jeg syns er ekstra gøy er at dette er første året jeg noensinne kjøper inn julepynt til juletreet selv. Dette er jo 3. julen min siden jeg flyttet ut hjemmefra. Men da jeg bodde i kollektiv hadde vi ikke juletre, og da jeg bodde på Frogner hadde jeg så liten leilighet at jeg ikke følte jeg hadde plass til noe juletre.

Så det gjør det ekstra stas å endelig kunne velge ut pynten selv sammen med Per Fredrik. Han var forresten med å valgte ut alt sammen, sånn at det skulle bli noe vi begge likte. Så alle fuglene på treet er han som valgte ut, for å si det sånn. Hehe!

18 kommentarer

Siste innlegg