Video – Sminke for nybegynnere

Jeg blir ofte spurt av dere som leser bloggen min, om jeg kan gjøre en sminkevideo er jeg forklarer det som er mest basic med sminke. Altså er sminkevideo for nybegynnere, eller for dere som bare ønsker å vite litt mer om hva de forskjellige produktene gjør, og hvordan man skal bruke de. Så derfor har jeg nå laget en sminkevideo der jeg viser hvordan jeg gjør basis sminke, der jeg forklarer nøye hva alle tingene er, og hvordan de brukes.

Håper dere liker videoen, og husk å abonnere på youtube kanalen min, da det ikke er alle videoer som havner på bloggen. Trykk HER for å abonnere!

26 kommentarer
    1. Hei!
      Hørte du sa du er mørk under øynene. Anbefaler deg og prøve Tru Face Ideal Eyes som reduserer missfarging under øynene samtidig som den reduserer intrykket av poser under øynene øker hudens glød!
      Kontakt meg om du vil vite mer, er produkter som jeg selger! Virkelig å annbefale 🙂

    2. Kjempe bra video! Er nybegynner og har lært massevis av denne videoen. Du er jo ekspert på sminke. Føler at noen blir litt fort oversminket, men ikke du. Du greier å få det til at det ser naturlig ut. Jeg digger deg Stina. Du virker så snill og du er sykt pen. Du er den beste bloggeren jeg vet om. Fortsett med det du gjør. Du er et stoort forbilde for utrolig mange inkludert meg. Du må ikke stoppe med å være blogger. Jeg kommer til å gå i tårer hvis du slutter å være blogger.
      Hilsen fra en stor fan<3

    3. hei, jeg lurte på hvor den grønne concileren (hvet ikke om det er sånn det staves)er fra, jeg sliter med å få dekka kvisene. Har et LITE kvise problem jeg også. PS: ELSKER bloggen din<3

    4. Hei Stina!
      Kjempebra video! Du er den beste bloggeren jeg vet om! Stå på! Du jobber bra!
      Jeg lurte på om du kunne lage en lyric message prank video?

    5. Hei Stina!Takk for at du tar deg tid til å lage videoer for meg og andre som ikke er så erfaren med sminke. Du sier sykt gode forklaringer på det du gjør. Jeg elsker bloggen din!Det er veldig gøy å lese bloggen din siden du har veldig mange ulike blogginlegg. Keep on going giirl! Du er et veldig stort forbilde for meg og jeg tror jeg snakker for en del andre! Jeg elskeeer at du står for DINE meninger! Ikke la det gå innpå at andre slenger dritt kommentarer, fordi de har ingen rett til å slenge kommentarer for ingen grunn! Hvis det er så ille hvorfor gidder de å skrive i det hele tatt?! Anyway jeg elsker bloggen din. Du må aldri slutte med det du gjør. HILSEN ELISE

    6. Tusen takk lærte masse i denne videoen! Tusen takk for at du setter av tiden din til sånne som meg! Love U!

    7. Dennevideoen gleder jeg til å se. Jeg er en jente på snart 26 som bare bruker mascara og pudder. Ønsker å sminke meg litt mer avansert, men har liksom null peiling på hva de forsgjellige tingene heter og gjør.

    8. Heei fine Stina! <3
      Jeg lurte på en ting, jeg har nylig begynt å lære meg ordentlig sminke og synes det er kjempe gøy! 😀 Kommer til å se på flere av dine videoer også. Jeg lurte på en ting, når du bruker Nyx matt til leppene, hvordan får du leppene til å holde seg fuktig. Jeg sliter litt med at jeg får fort sprekker eller at leppene på en måte tørker da :/
      Og en siste ting, hehe 🙂 den primeren, hjelper den for rødlig hud? 🙂 Skal ut å kjøpe sminke neste uke, siden det er duket for mye festligheter 😀

    9. Hei! Jeg kommenterer sjelden, men må bare si at jeg likte denne videoen skikkelig godt. Digga måten du pratet på, du var så naturlig samtidig som du var morsom, men ikke “for” morsom om du skjønner 🙂 Jeg er ikke akkurat nybegynner på sminke, men så hele videoen uansett, hehe. Jeg har et tips forresten, vet ikke om du har prøvd det. Men når det gjelder øyeskygge, kan øynene forminskes når du legger samme øyeskyggen over hele lokket og i globallinjen. Spesielt mørk øyeskygge skal man være forsiktig med. Et tips er å kun legge dette i globallinjen, og heller legge lys øyeskygge over selve lokket, hvertfall halve, og inn mot øyeeplet. Det åpner øynene mye mer! Bare sjekk her så ser du hva jeg mener;
      https://www.google.no/search?q=smokey+eye&espv=2&biw=1440&bih=803&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_pMCwitTQAhUGDcAKHRcJBSQQ_AUIBigB#imgrc=LYglgunRdZmVQM%3A
      Hadde vært gøy å se deg teste ut dette en gang 🙂 God helg!

    10. Hei! jeg bare lurer på jeg er sykt nybegynner på sminke, og jeg så den videoen “sminke for nybegynnere“, og der bruker du noe på bryna dine som heter pomade, eller noe sånt. Men du har også lagt ut en annen video som bare handler om hvordan man skal fikse bryna sine. Og der bruker du brynspudder og blyant, men jeg mener nå hva synes du er best for sånne som meg og ha på bryna sine? elsker deg!

    11. Hei du sa ikke på hvert produkt hvor den er fra og hva den heter og sånn, kan du legge ut det et sted fordi jeg er skikkelig nysgjerrig! ELSKER DEG STINA!

    12. hei du sa ikke på alle produktene hva de heter og sånn så kan du legge ut det et sted. Fordi jeg er skikkelig nysgjerrig! ELSKER DEG STINA.

    13. Hei du fikk super mye hjelp fra deg men hva heter eksakt eller ikke eksakt men hva heter den grønne concealeren? Jeg vet at merke er NYX me hva heter den liksom? ELSKER DEG!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg