Opptatt med filming!

Nå sitter jeg i pysjen i sofaen med Chloe liggende på fanget. Det er første gang jeg setter meg ned for å slappe av i dag, så det var skikkelig deilig å få et “pust i bakken”. I dag har det vært fullt kjør med filming og redigering. Jeg stod opp rett før 07 for å gjøre sminke og hår, og gjøre klart alt som skulle filmes, sånn at da Per Fredrik stod opp, kunne vi filme sammen.

 

Tror vi filmet inn i sånn 3-4 timer. Eller, med ommøblering i stua og alt som kommer med når man filmer, så tok det 3-4 timer. Også var det rett til å redigere og sende inn video så den skulle bli godkjent. Så vi har hatt litt av en dag! Tror vel det ble 9 timer totalt på alt sammen!

Så vi har hatt nok å gjøre for å si det sånn! Har i det siste fått helt dilla på å filme med 2-3 forskjellige vinkler når jeg lager videoer, og da tar både filmingen, og spesielt redigeringen lang tid! Men det er veldig gøy så det gjør meg ingenting å bruke ekstra tid på det!

Men var egentlig mest for å gi dere en liten forklaring til hvorfor det ble litt sen oppdatering i dag!

Nå skal jeg se en kjapp episode av Blindspot og spise en sen lunsj. Haha, er jo egentlig langt forbi middagstider. Men sånn går no dagan! Etter litt mat skal jeg tvinge meg en tur på tredemølla på treningsrommet her hjemme. Bruker den mølla altfor sjeldent, så nå er det full skjerpings!

5 kommentarer
    1. Bare elsker deg stina! Men er det sånn at videoene må godskjennes? Hvem gjør det? Håper på svar😂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg