Uken som gikk #3

Ukens nedtur
– Per Fredrik reiste til Sverige på torsdag og var der helt til i kveld, på jobbtur. Veldig kjipt å være så lenge borte fra han! Har forresten ikke sagt noe om det på bloggen, da jeg ikke liker å fortelle når jeg er alene i huset, av sikkerhetsmessige årsaker, som dere sikkert forstår! 

Ukens tanke
– Begynne å fokusere mer på hva jeg selv vil gjøre, og ikke tenke over hva alle andre måtte mene om det. Jeg bryr meg altfor mye om hva nære og fjerne har å mene om hva jeg gjør, og det må jeg slutte med. Det er virkelig på tide å rett og slett ta kontrollen selv!

 

Ukens sang

– “Crowded house – Don’t dream it’s over (skibblez house edit)”. Den sangen fant jeg via en instagram video der en gutt som så ut som han var 2,5 meter høy spilte basketball. Skikkelig random egentlig. Men har digget den sangen helt siden det! Og den gir meg skikkelig jobb motivasjon! 

 

Ukens høydepunkt
 Definitivt jentekveld med hele Drammensgjengen! Utrolig koselig!

Ukens innkjøp
 Denne uken har jeg nesten ikke kjøpt noe som helst! Med unntak av en del julebordkjoler og sko fra Nelly, som jeg skal vise dere i morgen. Ah, gleder meg til å vise spesielt den ene kjolen. Den er helt amazing! 

 

Ukens mest leste innlegg

“Mine tanker om silikon og restylane”

“Alle samboere bør ha 2 bad”

“Dere gjetter aldri hva jeg har gjort”

Ukens gullkorn
 Da Camilla helt plutselig stoppet mens hele venninnegjengen var inne på matbutikken, for å lukte på vaskemiddel. Endte med at hele gjengen stod og luktet på alle mulige vaskemidler, og sammenlignet de! 

 

Ukens irritasjonsmoment
– At jeg ikke har bil selv. Har merket det veldig godt når Per Fredrik har vært i Sverige og har tatt med bilen. Det var 4 dager hvor jeg ikke hadde bil, og for å komme meg inn til sentrum måtte jeg ta taxi. Jess da. Kjøpe meg bil når jeg får lønn i januar ja?? Mhmmmm

Ukens kommentar

Jeg har fulgt bloggen din en stund. Selv har jeg vært svært lite opptatt av sminke og klær. Og interiør, nei det skulle jeg i alle fall aldri bli opptatt av. Så mange fine bilder med sterke farger. Dette inspirerte meg. Det er synd hvis kommentarene skal ødelegge blogglysten for deg, men klart negative kommentarer vil alltid komme. Noen liker å kommentere bare for å gjøre livet surt for vedkommende som skal lese det. Dessverre. Men jeg synes det var artig da du lagde “Girl talk”. Det var noe jordnært over det og girl talk er jo en super ide for folk som lurer på forskjellige ting gjennom tenårene. 🙂 Et tiltak som kan få usikre tenåringer i en krevende fase til å føle seg aksepterte fordi de innser “åja, var det flere som lurte på det”. Et tips er jo også engasjere seg f.eks i veldedighet/Røde kors. Å skrive om det viktige arbeidet de gjør. Jeg har selv vært aktiv der. Du er jo flink til å skrive så hvorfor ikke bruke det til å skrive om slike temaer. For slike temaer som veldedige formål og andre ting kan ikke bli gjentatt ofte nok. Bruk det du har som blogger til å skape fokus på saker som står for toleranse. Så stå på videre. Jeg er sikker på du har flere slike ideer på lur. – minrefleksjon  ” 

– Wow. Denne kommentaren var bare så god! Og jeg elsker kommentarer der dere gir med tips om hva dere liker, og hva dere syns jeg burde gjøre! Girl talk er noe jeg har veldig lyst til å begynne med igjen, da det er veldig mange temaer som unge lurer veldig på. Tusen takk for en skjønn kommentar <3

 

 

 

Hvordan har uken deres vært?

8 kommentarer
    1. Kan du begynne med girl talk igjen? Det var koselige videoer og veldig fint gjort for å hjelpe tenåringer!

    2. Uken har vert 👌🏻, håper virkelig din uke og har vert veldig 👌🏻!😁 Er du ofte i sentrum i Sandefjord, har så lyst til å møte deg! Skal dit i helga😘

    3. Elsker slike innlegg. Du fortjener alt godt og det er så sant at man skal drite i hva andre sier, og gjøre det man selv vil!! Ønsker deg en veldig fin Søndagskveld 🙂

    4. Skjønner godt hva du mener med å ta mer kontroll over sitt eget liv og gjøre mer av hva en selv liker å gjøre! 🙂 Husker når jeg fikk jeg kjæreste bla. for 3 år tilbake… Var en nær venninne av meg som ble veldig sjalu og skulle styre både hva jeg og typen min drev med.. Var aldri bra nok for henne, men så fant jeg ut av at man kan ikke la andre styre en sånn, jeg ble så nervøs og usikker på alt jeg gjorde til slutt. Må være godt å ha kjæresten din tilbake i hus! 😀

    5. Må si meg helt enig med det å ta kontroll over mine valg. Å velge hva som er riktig for meg, og ikke alle de rundt meg! Er alltid redd for hva de rundt skal synes, ikke min beste egenskap.
      Min uke har vært helt super, masse kos hjemme med bebisen min, finnes ikke noe bedre enn det <3

    6. Takk for at du tok fram min kommentar. Det var koselig. 🙂
      Og jeg mente det jeg skrev, du har bevist at du har noe å gjøre som blogger, så bruk det til å la ideer komme til live og fortsett å skape inspirasjon. Ha ei fin uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg