Favoritter fra Black Friday hos Nelly

// reklamelinker

Black Friday shoppingkaoset har startet! Det er ekstremt mye tilbud overalt, og min favoritt klesbutikk har masse salg. I dag har Nelly 20% rabatt på alle varene sine (med unntak av noen få merker). Her snakker vi tusenvis av kjoler, sko, sminke og mye mer! I tillegg har de timestilbud, der de har ekstreme rabatter. Frem til 13:00 har de 40% rabatt på alle hverdagskjoler. Pass på å følge med hver eneste time, for det er ekstremt mange gode tilbud som kommer!

For å hjelpe dere å finne noen fine kjoler til julebordet / ballet og alle de andre festlighetene som kommer, har jeg funnet noen av mine favoritt kjoler fra salget. Husk å skrive inn “black20” i kassa, for å få 20% rabatt. 


HER  //  HER  //  HER


HER  //  HER  //  HER


HER  //  HER  //  HER

 

Hvilken kjole likte du best?

5 kommentarer
    1. du er så peeen! følger med på deg på youtube og…..JEG ELSKER DEG!!!!!!! du inspirerer meg noe syykt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg