Dere gjetter aldri hva jeg har gjort

I dag har jeg gjort noe som jeg aldri tror dere klarer å gjette på. Jeg blir faktisk overrasket av meg selv, at jeg faktisk gjorde det! Jeg kan jo begynne med å fortelle om dagen min som ledet opp til dette. Jeg stod opp 07:00 i dag for å redigere ferdig en video, spise frokost, sminke meg, gå tur med Chloe og svare på en haug mailer før Per Fredrik og jeg reiste inn til Oslo. 

I dag var det nemlig møte med United Screens, som er YouTube nettverket som vi er med i. Dette er de som hjelper oss med kanalene våre, sånn at de blir så bra som mulig i tillegg til at de forhandler mange av avtalene som gjør at vi begge tjener penger på YouTube. Så i dag var det duket for lunsj med hele den norske staben og også en del av det svenske teamet, så vi ble 8 stykker rundt lunsjen, og det var så gøy å snakke masse YouTube! Elsker å være med andre som har samme lidenskap og interesse for de samme tingene! YouTube er jo så gøy, og jeg prøver hele tiden å bli enda flinkere på det! 

Etter lunsjen var Per Fredrik og jeg litt usikre på hva vi skulle. Vi hadde jo allerede vært ute og spist, så noe kafé ble bare kjedelig, og shopping i kulda er jo ikke akkurat supergøy. Så da vi gikk forbi nasjonalgalleriet foreslo Per Fredrik at vi kunne ta en tur inn og se. Så “kulturell” av meg som jeg er, var jeg jo litt skeptisk. Men overraskende ble det veldig morsomt og inspirerende! Dere som har lest bloggen min en stund vet jo at jeg ikke akkurat er en kunst person, så dere ville nok aldri gjettet at jeg dro på kunstmuseum i dag!


Skoene mine finner dere HER, og vesten min finner dere HER.

 

Altså, disse maleriene her er bare så utrolig vakre! Det er i mine øyne ekte kunst!

Hadde vært så gøy å hatt et bilde som lignet på den blå med vinternatten. Ah, blir rolig i sjelen bare av å se på det!

Noe som var veldig surrealistisk, var å se alle maleriene man hele barne- og ungdomsskolen har blitt fortalt om. Så da vi så både “Madonna” og “Skrik” fikk vi begge en skikkelig merkelig og morsom følelse. Nesten litt starstruck. Hehe!

Er dere glade i kunst?

8 kommentarer
    1. Er ikke akkurat glad i kunst Hater kunst for og være ærlig Men for litt lenge siden så malte jeg skrikk Bildet av Munch Med Noen i klassen min og det hva så gøy

    2. Hei stina<3 Jeg lurer på om du kan ha en Q&A på snapchat En gang, der du åpner snap slik at vi kan sende inn spm?

    3. hei, veldig bra innlegg!!
      jeg elsker blogen din og leser den hver dag!
      jeg HATER kunst men veldig fine bilder du hadde sett på!
      Kan du ha en snapchat Q&A der andre kan sende deg spm?
      elsker deg!

    4. Hei Stina ser på bloggen din hver dag hele
      Tiden kan du ha en video der du sier
      Kommentarene du har fått på bloggen
      Elsker deg 😘😘😘😘😘😘
      Kan du ha en video hvor du gjør challenges

    5. Kjempefint innlegg, og veldig flotte bilder dere har tatt!❤️ Jeg elsker kunst, og alle de bildene gjorde at jeg også fikk lyst til å besøke nasjonalgalleriet😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg