Er jeg prippen?

// reklamelink

Nå har jeg nettopp lest igjennom kommentarene deres fra forrige innlegg, og jeg må bare komme med litt tanker! Det var jo mange av dere som mente at jeg kanskje var litt prippen og fin på det. Men jeg tror nok de fleste hadde takket ja til to bad om økonomien gjorde at man hadde mulighet. Både fordi det er deilig å kunne gå på do alene, men også fordi det er praktisk når det kommer til dusjing.

Nå skal det sies at Per Fredrik og jeg ofte bader og dusjer sammen, og vi pusser som regel alltid tennene sammen om kvelden på hovedbadet, som er rett ved soverommet. Men sånn “til vanlig” er det veldig deilig å ha eget bad.


Genseren min finner du HER
 

Jeg har jo bodd i kollektiv der vi var 4 jenter om et bittelite bad. Det var stress det! Også har jeg bodd hjemme med foreldrene mine og på det meste var vi 5 voksne og 1 barn som brukte et bad sammen, og det var i alle fall kaotisk og stress!

Så da Per Fredrik og jeg skulle kjøpe eget hus, og hadde råd til et hus med 2 bad, så kjøpte vi det. Hvorfor ikke liksom? Ærlig så syns jeg ikke at man skal dele alt med kjæresten sin. Altså, gå og promp et annet sted liksom. Haha!

Men jeg må jo si at jeg syns det er ganske morsomt å lese om at flere av dere faktisk går på do mens kjæresten står i dusjen. Altså, jeg tror jeg hadde dødd om jeg skulle gjort det samme! Per Fredrik og jeg er ekstremt trygge på hverandre, men det får da være grenser! 

Uansett, nok baderomsprat for i dag. Morsomt tema, og definitivt delte meninger! Gøy med debatt! 

Nå skal jeg straks sette igang med å lage en video som skal ut i morgen. Har nettopp vært på butikken og kjøpt inn sånne lys som gir fin bokeh effekt i bakgrunnen på videoen, så nå gleder jeg meg til å sette igang!
 

33 kommentarer
    1. Da burde du kanskje revurdere overskriften “alle samboere burde ha 2 bad” – fordi nei, ikke noe man burde 🙂 men noen, speiselt deg – er så sinnsykt fisefin som ikke tørr å bæsje på samme do som kjæresten sin, og det må man respektere!! men da kunne du kanskje tenkt på en annen overskrift 🙂

    2. Hei! Jeg ville bare si at jeg eeee
      eeelsker deg og bloggen din,jeg leser den hver dag,og du er forbildet Mitt. Ikke bry deg om hva alle haternesynes om deg, de vet ikke hva slags finformasjon og pen og snill person du er
      Fortsett å stå på som du gjør,du fotjener ikke hat, jeg hat troen på deg❤LOVEU❤❤GODT STINA!!😍😘😘😍😘😍😘😍

    3. Jeg syns ikke du er nevneverdig prippen altså. Jeg er ganske sikker på at om dere kun hadde hatt et bad så hadde du delt badet med samboeren din, og ikke reist hjem til foreldrene dine (se bort i fra at de bor et stykke unna altså) for hver gang du måtte på do utenom å tisse 😉
      Noen syns det er helt greit å sitte i stuen og ha prompekonkurranse med typen sin, andre ikke. Jeg er en av de ikke, og det er ikke fordi jeg er så sykt prippen at det gjør noe- det skal godt gjøres å rape slik som meg 😛 Luften må ut et sted 😉 ha ha. Men hvis typen sitter en hel kveld i sofaen, mens vi ser film, eller hva som helst, og fiser konstant, så er det ikke sånn at jeg “gleder meg så sykt til kveldskosen etterpå” 😛
      Litt manérer går det an å ha uansett hvor knyttet man føler seg til en person, og det gjelder begge skjønn for min del. Jeg gidder ikke en gang å “forsvare” meg overfor gravide og alt det folk maser om er naturlig. Det er naturlig å spy også, men det er sjeldent folk ikke prøver å rekke inn på do, eller over ei bøtte for det om 😛
      Jeg liker deg jeg 😉

    4. Helt enig med deg, Stina! Å ha to bad er det beste av mange grunner. Jeg bor nå forsatt hjemme hos foreldrene mine og det å ha flere enn ett bad er helt himmelsk

    5. Må si jeg er enig. ATM bor jeg med to andre jenter, og der har vi ett bad til dusj, og ett bad der det bare er en vask og do. Synes det er utrolig kjekt. For hva skulle man gjort om en annen du bor sammen med er i dusjen i 30 min og den andre må på do da? 🙈
      Er enig at ett steg går grensa… Når jeg og kjæresten min snakker i telefonen og en av oss må på do, så legger vi på. Rett og slett fordi det er litt sånn rart å sitte å prate på do. Ikke bare for oss men kanskje andre som bor i huset også. 😏 Så når den tiden skjer at man får samboer er jeg enig at man burde ha to bad. 👏

    6. Hei, jeg har begynt å lagt merke til at bildene dine ser litt urealistiske ut de siste dagene. Har du photoshoppa de? De ser litt, eller, jeg vet ikke. Jeg er bare veldig nysgjerrig og håper på svar. Dette er ikke ment som hat <3

    7. Å gå på do mens kjæresten står i dusjen.. æ skjønna om man må tisse liksom, æ har ingen problem me å tisse framførr samboarn min – det e jo ikke nåkka værre enn å gjør det ilamme vænninne når man går på do ilag på fæst liksom 🙂 men å bæsje.. eh nei. Vi har nu vært ilag i over 6 år og har hus ilag og alt, men det bli førr drøyt i mine øya.

    8. Jeg synes ikke du er prippen bare fordi du synes det er praktisk med to bad, for det er det jo:D De som er uenig må bare huske at alle har sine særheter, og hvis de mener at du er sær angående dette..så ja, da er vel de sære på andre ting. Du var forresten veldig fin på bildene, også lurte jeg på om du kunne ha flere av sånne girltalk videoer. 🙂

    9. Utrolig bra blogging i det siste, Stina! Fortsett sånn 🙂 Ps:så utrolig fin du var på de bildene over.

    10. Off , får helt vondt inni meg ! Ja du er prippen.. de som sier du ikke er det, er 12åringer som ikke vet hva ordet betyr. Hvordan går det med dere på hotellrom? Må dere ha suite med to bad? Vent ett år til forelskelsesfasen er over , så endrer du nok oppførsel … at du i det hele tatt skriver et slikt innlegg viser at dere ikke er trygge på hverandre 🙁

    11. det var litt hollywoodfrue nykker over forrige innlegg. og du fremstilte deg litt som en diva, så skjønner du får litt “pepper”..
      Jeg er derimot ikke enig med deg. meg og mannen synes det er veldig koselig å være på badet i sammen, det var en av grunnene til vi valgte å skaffe oss en stor dusj. koselig å dusje sammen, eller å ha selskap når en står i dusjen..Vi er heller ikke så veldig flaue over hverandre.Hadde jeg bodd i en situasjon hvor jeg hadde hatt flere barn, eller mange å dele bo med, da hadde saken kanskje vært noe annet. men 2stk og et bad, ser ikke problemet 😉

    12. Jeg bor hjemme foreldrene mine, og jeg som er jenten i huset vet hvor viktig flere bad er! Nå har vi 4 bad og bedre en det blir det ikke, brødrene mine har et, mamma har et og pappa har et. Før bodde vi i et hus med bare et bad og der kunne det fort krølle seg opp med kø:/.. det bør uansett i en familie være et jente bad og et gutte bad. Ikke for å være skjønnsdiskriminerene men jenter bruker faktisk en del mer tid en guttene på badet og jenter kan fort spraye masse parfyme i luften som kan smitte på andre, hehe. Så helt enig med deg Stina!😊

    13. Eg er heilt einig med deg Stina !!
      Vi har to bad heime men uheldigvis er det eine i ustand så på ein måte bare eit bad 😭😭 da noen skal i dusjen foreksempel pappa så må eg vente heilt til han er ferdig 😫😫 men har klart meg fram til no og skal snarrådig nytt bad nede så 👍🏻👍🏻
      PS: du er ikke prippen, bare ignorer haters, men det vet jeg du gjør ❤️

    14. Hahah takk for at du skrev det forrige innlegget! Jeg ler så jeg griner av noen av kommentarene ;D Bra du skriver dette etterpå, sånn at ikke alle unge tror at det er det mest naturlige =) Lurer på to ting; Hvilket do bruker da besøket deres? Og ødelegges ikke hotellferier når dere må bruke og dele kun et bad, siden dere har denne vanen med to til vanlig?

    15. Bildene dine er sykt bra for tiden. Er det det nye kameraet som du kjøpte for en stund siden? I like it 😉 Likte spesielt highlighten i bildene.

    16. Er du helt skutt i hodet?! DU VET DET ER KRIG I VERDEN?! Du er ikke prippen, du har ingen realitetsoppfatning. Kom deg ut av bobla di og gjør noe hyggelig for andre som setter ting litt i perspektiv. Hva syntes du forresten om denne overskriften i aftenpostens nettartikkel “Venstre mener at byrådet svikter de fattige barna i Oslo vest. Oslofamilier får støtte på grunn av bakgrunn av bosted, ikke inntekt”. Fattighuset i Oslo trenger forresten hjelp nå i desember.

    17. Jeg er veldig enig med deg da. I første omgang kommer nok ikke jeg og typen til å ha råd til ei leilighet med to forskjellige bad (ikke at jeg tror det eksisterer i ei vanlig leilighet for to), men jeg kunne aldri gått på do mens kjæresten var der. Vi har blitt enige om at så langt skal vi aldri la det gå, hahaha 😀

    18. Du sier at du ikke kan gå på do mens Per Fredrik står i dusjen, men dere dusjer og bader sammen? Du syntes ikke det blir litt feil eller😂😬

    19. Mange forskjellige meninger her 😂 Syns ikke du er prippen. Du er en talentfull blogger som faktisk har oppnådd mye i livet. Det å ha et eget hus og en kjæreste som er talentfull, vil jeg si er meget bra. Og når det gjelder bad. Så vil jeg si at det er meget bra å ha 2 bad. Jeg bor bare med moren min, og hadde det ikke vært for at jeg hadde et eget bad. Så hadde jeg blitt gal. Men privatliv fortjener man virkelig. Per Fredrik fortjener litt fred fra damene på badet (deg og Chloe 😂)

    20. Selvfølgelig kan man gå på do når typen er i dusjen… Bare vent til dere ligger langflat med omgangssyke og må sloss om doen 😉 da forsvinner det problemet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg