Uken som gikk #2

Ukens opptur
– Jeg klarte faktisk flere dager på rad å stå opp 06:00 og være skikkelig produktiv. Det var deilig det! Selv om det gikk fort over.. bahhh!

 

Ukens innkjøp
– En hel haug nye klær fra Nelly. Alle klærne kan du se i DETTE innlegget. Favoritten min er uten tvil kjolen på bildet under! Du finner den forresten HER. 

Ukens tanke
– Denne uken har vært veldig opp og ned, fordi jeg har stanget hodet mitt i veggen av å bare sitte inne å blogge. Det er jo ikke bra for psyken min, og er jo heller ikke så morsomt for dere å lese om. Så derfor har jeg satt meg noen mål som kommer til å gjøre at jeg må mye mer ut av huset og gjøre ting aktivt ute. Kjenner jeg trenger å leve livet mye mer! Jeg er tross alt bare 23 år, det er nå jeg skal leve livet, og ikke bare jobbe. Heldigvis kan jeg ta med meg jobben min på det meste, så dere får være med!

 

Ukens nedtur
– Veldig mye stygge og krasse kommentarer i kommentarfeltet. Ikke noe god følelse. 


Genseren min finner du HER
 

Ukens sang
Africa – Bacall, Malo. Okey, Africa er bare en sånn sang jeg får dilla på. Så hver gang jeg hører en ny versjon av den, hører jeg på de  24/7. 

 

Ukens høydepunkt
– Datenight med Per Fredrik i går da vi så “Fabeldyr” var veldig koselig! Og på fredag var jeg hos moren min med søsteren min og vi hadde jentesnakk hele kvelden. To utrolig koselige kvelder! 

 

Ukens mest leste innlegg
– “Tvangstanker jeg har”

– “En side av blogging få vet om”

– “DIY: Marmor sminkebord”

 

Ukens irritasjonsmoment
– At jeg ikke har fått til å blogge så mye som jeg egentlig vil blogge. Jeg har liksom satt meg ned for å skrive til dere flere ganger, men da har det bare stoppet helt opp. Det er så vanskelig å forklare det, fordi det er så merkelig, og jeg forstår det ikke helt selv. Men forhåpentligvis blir uken som kommer mye bedre!

 

PS; Om dere har noen ønsker til punkter dere vil at jeg skal skrive i “uken som gikk” er det bare å skrive de i kommentarfeltet!

24 kommentarer
    1. Kan du begynne å ha med “ukens cravings” som en kategori. Og “beste bilde av Chloé” deg du viser det søteste bildet av henne?❤️

    2. Dette innlegget er En helt fantastisk ide!!
      Veldig kreativt!
      Stina ikke bry deg om hva andre syns om deg,du er fantastisk på din måte.
      Alle som slenger dritt til deg Er bare sjalu på din indre og ytre kjønnhet!
      Jeg blir lei meg når du blir så såra fordig du fortjener ikke noe slikt!
      Du er et fantastisk menneske og de som ikke skjønner det må virkelig tenke seg om igjen!
      Jeg har lest bloggen din i 5 år og har elsket hvert eneste innlegg og video
      Du er den peneste, kjønneste,snilleste, kuleste, beste, morsomste jenta jeg vet om
      Og dette kommer virkelig fra hjertet mitt: JEG ELSKER DEG!!

    3. Hei! Jeg har bestilt den beige kjolen i xs, og er 1.59, hvor høy er du? Fordi jeg håper at den passer!! Elsker bloggen din! Du er forbildet mitt☺️

    4. Kan du ha “ukens ønske”? Der du forteller det du ønsket deg denne uka, og kanskje om det gikk i oppfylelse??😘

    5. Jeg bare lurte på om du kunne ha ukens butikk.Du er den beste bloggeren jeg vet om. Ikke bry deg om hva andre sier du er bra sånn som du er. Du er forbilde mitt.De som kommer med dritt komentarer er bare misunnelig.❤❤

    6. Hei.
      Jeg vil bare komme med litt konstruktiv kritikk. Jeg liker bloggen din og du blogger veldig bra med fine bilder og alt, men det er en ting som irriterer meg. 80% av innleggene dine handler jo om blogging! Hvordan blogge, hvor tøft det er å blogge, hvordan det egentlig er å blogge osv. Vi har skjønt det! Du er blogger, det er tøft og det er greit. Men kjedelig når du føler du må nevne det i nesten hvert eneste innlegg. Hverdagen din må jo inneholde noe annet enn kun blogging, og hvis ikke går det an å ikke blogge om blogging likevel. Bare ett tips, for det er utrolig kjedelig i lengden. Spesielt når mesteparten av innleggene dine nevner hvor krevende det er å blogge. Ikke at jeg ikke tror deg, men vi har skjønt det nå altså..
      Dette er kun ment som konstruktiv kritikk, for jeg liker bloggen din og deg veldig godt! Du er veldig flink og legger mye jobb i bloggen – noe vi ser uten at du må nevne det i hvert innlegg.
      Ha en fin kveld videre! <3

    7. Ukens cravings
      Ukens treningsøkt eller en oplevelse ute…
      Ukens oplevelse med venner eller familie
      Elsker bloggen din!!💜💜

    8. Jeg har fulgt bloggen din en stund. Selv har jeg vært svært lite opptatt av sminke og klær. Og interiør, nei det skulle jeg i alle fall aldri bli opptatt av. Så mange fine bilder med sterke farger. Dette inspirerte meg. Det er synd hvis kommentarene skal ødelegge blogglysten for deg, men klart negative kommentarer vil alltid komme. Noen liker å kommentere bare for å gjøre livet surt for vedkommende som skal lese det. Dessverre. Men jeg synes det var artig da du lagde “Girl talk”. Det var noe jordnært over det og girl talk er jo en super ide for folk som lurer på forskjellige ting gjennom tenårene. 🙂 Et tiltak som kan få usikre tenåringer i en krevende fase til å føle seg aksepterte fordi de innser “åja, var det flere som lurte på det”. Et tips er jo også engasjere seg f.eks i veldedighet/Røde kors. Å skrive om det viktige arbeidet de gjør. Jeg har selv vært aktiv der. Du er jo flink til å skrive så hvorfor ikke bruke det til å skrive om slike temaer. For slike temaer som veldedige formål og andre ting kan ikke bli gjentatt ofte nok. Bruk det du har som blogger til å skape fokus på saker som står for toleranse. Så stå på videre. Jeg er sikker på du har flere slike ideer på lur.

    9. Enig med Maja, ukens kommentar :)Der du enten hyller en kommentar som enten rører deg, gir deg et godt råd,eller gleder deg, eller en konstruktiv kommentar som du tar til deg.
      Synes den youtube videoen der dere tester japansk godteri er drit gøy. Spesielt kommentaren fra Per Fredrik: Det er det mest syntetiske jeg har lukta,haha 😀 Ja til flere slike videor !

    10. Hei du er veldig fin, går det bra med deg? Jeg vet ikke hva jeg skal kommentere men ja. Kan du ha challeng snart er ikke sikker på hvordan det skrive hilsen en stor fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg