Ukens spørsmål #136

// reklamelink

Hva setter du mest pris på ved å ha en kjæreste, og hva er det mest irriterende ved det?
– Oi, vanskelig å finne bare en ting jeg setter mest pris på. Men det er nok det å ha noen å dele livet med som jeg setter mest pris på. Dele tanker, meninger, minner og kjærlighet er helt fantastisk! Det som jeg syns er mest irriterende er når en av oss må avgårde på jobbreiser / turer, så savner vi hverandre ekstremt. Vet mange sier at det er sunt å savne hverandre litt, men herregud så fælt det er å savne hverandre!


 

Hvordan kjenner du Donna fra “ingen kjære mor”?
– Donna ble jeg kjent med for mange år siden på bloggeventer, og vi har vært gode venner siden den gang. Nå har hun flyttet et stykke utenfor Oslo, og det samme har jeg, så vi ser hverandre ikke like ofte dessverre. Men hun er en knall jente!

 

Kunne du hatt en sånn “besøk til Stina” dag? Sånn for eksempel at du trekker noen få personer som liksom “vinner” da, også kan de komme å besøke deg?
– Nei, det hadde blitt helt feil for meg. Jeg elsker å møte dere når jeg utenfor hjemmet mitt. Da er det bare koselig! Men når jeg er hjemme er det privat. Så det hadde jeg aldri gått med på. Er jo en grunn til at vi har skjult adresse og tlf nr. Litt privatliv må vi også ha 🙂

 

Hvem er favoritt artisten din? Utenom Per Fredrik
– Oi, vanskelig å si! Jeg har egentlig ingen favoritt artister. Men jeg er veldig glad i Twisted Sister, Kiss og en god del av nåtidens trance / partymusikk.


Her møtte Per Fredrik og jeg sangeren i Twisted Sister, på en metalfestival som Per Fredrik sang på
 

Koster det noe for å legge igjen en kommentar her på bloggen/i kommentarfeltet?
– Nei, det er helt gratis! Dere trenger heller ikke å ha en bruker eller logge inn noe sted. Når dere legger igjen en kommentar står det at man kan fylle ut; navn, epost og url. Her er det egentlig bare nødvendig å fylle inn navn. Selv om man ikke trenger å gjøre det heller. 

 

Er Chloe rampete? Leser bloggen din hver dag.
– Hehe, ja hun er ganske rampete! Hun er jo bare 4 måneder gammel, så hun er ganske rampete enda! Spesielt når hun blir veldig gira. Hun går og henter sko 24/7 som hun spiser på. Hun har til og med lært seg å åpne skyvedørsskapet for å kunne gå inn og ta sko. Så ja, hun er en liten ramp! 


Genseren min finner du HER
 

Har du noen gang spilt håndball eller noe sånt?
– Nei, jeg har aldri spilt noe sport. Jeg har derimot gått på freestyle dans i 1,5 år og en halvtime på turn (hahaa). Men ellers enn det har jeg alltid likt å trene på egenhånd. Lagsport har aldri helt vært min greie.

 

Hvor er sminkespeilet med lysene på fra?
– Det er fra ikea. Speilet finner jeg ikke på IKEA sine sider, så det er nok utsolgt, lysene finner du HER.


 

Ville du vært med i serien Bloggerne om du ble spurt? Hvorfor/hvorfor ikke?
– Ja det ville jeg! Har alltid syntes at den serien har vært så morsom å følge med på, og mange av de som har vært med har delt så ekstremt mye av livene sine. Så jeg tror nok det ville vært gøy å vært med på! 

 

Hva er det beste med å bo i Sandefjord?
– Det er nok at det er så nærme vannet. Jeg elsker hvor deilig det er å se ned mot vannet og gå ned til stranden!

Har dere hele huset for dere selv? Du har ikke sagt noe om det.
– Hmm.. Trodde jeg hadde sagt noe om det! Men ja vi har hele huset for oss selv. Det er kun Per Fredrik, jeg og Chloe som bor her. Vi har ingen leieboere eller noe sånt noe. 

 

Hva er forskjellen på vippe extensions og løsvipper? Er kanskje litt rart å ikke kunne det, men er ikke helt med på akk det, så jeg bare lurer.
– Syns ikke det er noe rart spørsmål, er sikker mange som lurer på det samme! Vippe extensions er vipper man setter på hos en vippesalong, da sitter vippene på i 2-5 uker og de blir limt på dine egne vipper. Løsvipper er vipper som sitter på en remse som man kjøper på butikker der de selger sminke. De setter man på hver dag, og tar av om kvelden. 

 

Hvis man skal få seg en hund, og man er allergisk, hvilke raser anbefaler du da? (vil ha en som er liten og søt).
– Det er flere raser som er såkalt allergivennlige. Men det er etter hva jeg har hørt og erfart, veldig forskjell fra person til person på dette. HER finner du er oversikt over raser som er allergivennlige. Men før dere kjøper en hund, anbefaler jeg å passe på en hund av samme rase i 3-7 dager (minst) for å se om man er allergisk mot rasen.

Da vi skulle ha Chloe passet vi på en annen papillon i noen dager, for å se om Per Fredrik ble allergisk mot den, noe han heldigvis ikke ble, og derfor turte vi å kjøpe Chloe. Fordi Per Fredrik er allergisk mot en del hunder, katter og andre dyr, var det veldig viktig å sjekke på forhånd om han tålte rasen. Husk folkens; det er bedre å heller gjøre litt testing med en annen hund dere passer, enn å kjøpe en hund og bli superglad for at man har kjøpt den, og så finne ut at man er allergisk og ikke kan ha den. 

 

Har du noen tips til å få et finere jenterom?
– Her kommer det nok veldig ann på hva slags stilsmak man selv har. Men noe jeg selv gjorde for å få et finere jenterom, da jeg bodde hos foreldrene mine var; male veggene hvite, ha en stor hvit seng med himmelnetting over, sette inn sminkebord, sette inn hyller med bokser så det ble ryddig, og henge opp bilder som var fine, og ha noen blomster på rommet. Rommet man har hjemme hos foreldrene sine er som regel ikke ekstremt store, og da kan det være smart å henge opp speil og ha hvite farger, for å få rommet til å se større ut. 

Da jeg bodde i kollektiv hadde jeg et mye mindre rom enn da jeg bodde hjemme. Da var rommet mitt bare på 9 kvm, mens hos foreldrene mine var det 16 kvm. Så i kollektivet fikk jeg ikke like mye plass, men det ble fortsatt fint og koselig, og jeg fikk plass til det jeg trengte!

Er det ikke noe du kan spise eller drikke for å unngå B12 mangel ?
– Det er mange ting man kan spise for å unngå B12 mangel. Men problemet mitt er at jeg ikke tar opp B12 i kroppen på samme måte som andre mennesker. Så derfor får jeg veldig lavt nivå av det. Jeg kunne sittet å gomlet B12 piller uten at det hadde hjulpet noe som helst. Jeg må ha det med sprøyte, og sånn er det bare. Det er noe som er veldig vanlig at kan skje hvis man har hatt kyssesyken eller operert noe inne i magen / tarmsystemet.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?”

42 kommentarer
    1. Hva meiner du med 24/7? Du skriv det og seier det ofte. (Meiner ikkje noe stygt om det altså)😘😘

    2. Kunne du hatt innlegg der du viser “Dette spiste jeg i dag” vet de er populære på YouTube. Altså slike innlegg der man viser hva man spiser i løpet av dagen. 🙂

    3. Vil du anbelafe vippe extension til andre?
      Ditt favoritt sminke merke?
      Kunne du tenket deg prøve å være veganer i en hel uke?
      Kan du beskrive en perfekt date?

    4. Hei! Elsker bloggen din!
      – Hvordan har du det i Sandefjord ?
      – Har du mange venninner der ?
      Hilsen en som elsker bloggen din!!!!

    5. Hei, har lest litt på bloggen din i det siste at du sliter litt med motivasjon. Hva med å lage Plan with me videoer eller gjøre noe kreativt? Vet du er flink når det gjelder kreative prosjekter, men hva med å prøve deg på fargelegging, maling, tegning osv. Hadde vært gøy med slike videoer av deg også:)

    6. På noen bilder har du veldig lange negler men på andre ikke,hvorfor det?
      Hvordan var det når du bodde på kollektiv,hvorfor flytta du ikke hvis det var dårlig plass?

    7. Ser du på Skam eller syntes du det er enda et av Cringe programmene på Nrk ? Måtte spørre siden jeg vet ikke om du er en sånn person hahaha..

    8. Hei,lurte på hva kommoden du har ved siden av sminkebordet ditt heter på ikea! Ps.elsker bloggen din.

    9. Hei! Angående det med at chloe går og henter sko hele tida, og har lært og skyve opp skyvedører, det gjorde hunden vår hele tiden som valp også og ødela sko til flere tusen, men vi satte på en sånn krok som vi bare åpna og lukka, en litt liten en da men dette funka veldig bra for oss❤️ Tenkte bare og so det vis dere ville slippe det😅😇 elsker og lese bloggen din foresten! You make my dag girl!❤️

    10. Da hadde vert så kult vist du var med i bloggerne😄. Elsker bloggen og youtube kanalen din❤️😊

    11. Hei Stina, jeg ville bare si at (det er en stund siden nå men) fa du bodde i Oslo og du var ute og gikk en tur en gang, så så jeg deg og ville hilse på deg så jeg ropte på deg. Jeg tror jeg ropte sånn 7 ganger eller noe sånt men du svarte ikke, eller så deg ikke rundt eller noen ting. Da ble jeg litt lei meg, jeg vet at du ikke mener at folk skal bli lei seg men ja. Beklager hvis du fikk dårlig samvittighet, det var ikke vondt ment men jeg ville bare at du skulle vite at jeg er veldig stor fan av deg. Klem <3

    12. Hei Stina!😍Eeeeelskeeeer å les bloggen din så derfor lurte jeg på hvilken app du bruker du på å redigere de suuuuuper fine bildene dine???❤️Også lurte jeg også på om du kan lage en video hvor di forteller hvordan det er å være YouTube😘😘😘 PS: stå på videre Stina vi heier på deg❤️❤️❤️❤️

    13. Hei, Stina alle utenat mamma i familien har
      Lyst på hund! Har du noen tips til hvordan
      Jeg kan overtale mamma?
      PC: har gått tur med andre hunder men det
      Hjelper ikke!

    14. Når er det vanlig og begyne og barbere seg? (Høres kanskje litt rart ut men jeg har lyst til og begyne så jeg bare lurte)

    15. Til neste ukens spørsmål: Kunne du linket til det innlegget hvor du skriver om hvordan du fikk B12 mangel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg