Ukens spørsmål #135

Kunne du tenkt deg å hatt barn etter å ha sett hvor mye tid valpen tar?
– Før vi fikk Chloe hadde Per Fredrik og jeg lyst på barn om en stund (typ om 3-5 år). Men nå frister ikke den tanken litt engang. Om vi en dag får barn er veldig mye mulig. Men enn så lenge er det noeees. 

Hvordan føles det å bli assosiert med alle de overfladiske rosabloggerne der ute?
– Ah, jeg blir så oppgitt av slike holdninger som denne her! Vet du hva? Jeg kjenner så mange av de bloggerne som er langt opp på topplisten, og jeg kan si deg en ting, de er langt ifra overfladiske. Bare fordi man skriver om sminke og andre jenteting, betyr det ikke at man er overfladisk. Hvis dere faktisk leste ordentlig på de bloggene som ligger langt opp, ville dere sett at de aller fleste av bloggerne er så langt ifra overfladiske som det er mulig å bli.

 

Hva syntes du om fans som kommer bort til deg og vil ta bilde med deg?
– Jeg syns det er så utrolig koselig! Jeg elsker når dere kommer bort og sier hei, eller bare spør om å ta et bilde sammen med meg. Dere er alltid så utrolig skjønne og søte å møte på, og det er så koselig å møte dere!

 

Har du noen gang tenkt å få deg en annen hårfarge enn brunt?
– Jeg har prøvd utallige parykker i både blondt og rosa hår. Men herregud som det ser ut. Eller, rettere sagt, det ser ikke ut. Jeg kler virkelig ikke for lyse hårfarger, og når håret mitt ble for lyst nå før jeg farget det, følte jeg at jeg ble helt rar i ansiktet. Så nei, jeg kunne ikke tenkt meg å farge det noen andre farger enn mørkebrunt / svart. 

Har du musical.ly?
– Nei, det har jeg faktisk ikke. Jeg føler jeg allerede har nok av sosiale medier jeg må oppdatere, med tanke på at jeg oppdaterer bloggen, snapchat, instagram og facebook hver eneste dag. Men jeg har hørt mye morsomt om musical.ly, så vi skal ikke se heeelt bort ifra at jeg skaffer meg det!
 

Jeg lurte på, sover du med hair extensions?
– Ja det gjør jeg! Jeg bruker noe som heter tape extensions, og de sitter på i 6-8 uker av ganger, avhengig av når man selv ønsker å ta de av og på for å heise de. Så det håret sover og dusjer jeg med. 

 

Er det mulig å kunne se studioet der PF holder seg til? Virker som dere har gigantisk hus når du sier at han har studio på andre siden av huset, som jeg tror og husker du selv sa på bloggen.
– Ja det er mulig for dere å se! For en stund siden lagde jeg en housetour der jeg viser hele huset, inkludert studioet til Per Fredrik, så dere kan se studioet hans i den videoen. Videoen finner dere HER.

 

Syns du det er flaut å lage videoblogger når Per Fredrik er i huset?
– Han er alltid i studioet sitt når jeg lager videoer, for å si det sånn. Studioet hans er forresten lydtett, så han hører ikke meg. Tror jeg hadde blitt veldig klein om jeg skulle sittet og snakket inn i et kamera når han er tilstede. Husker da jeg bodde i kollektiv med 3 andre jenter, og måtte lage videoer. Det var kleint det! Det var alltid noen hjemme, så jeg måtte bare passe på å filme da de var på rommene sine. Men var fortsatt veldig kleint! Haha!

 

Har du begynt med løsvipper i stedet for vippe extensions?
– Ja det har jeg. Jeg har lenge fikset vippene mine hos Spa Miami i Oslo, og har vært veldig fornøyd med de! Men etter at jeg flyttet til Sandefjord har det rett og slett blitt altfor mye jobb å reise helt inn til Oslo for å fikse de. Da går liksom en hel arbeidsdag bort til å kun fikse vippene mine, og det har jeg ikke akkurat tid til. Så da har jeg rett og slett måttet begynne med løsvipper igjen. Forresten; nå i november har de 20% rabatt på vipper, om du bruker koden “lashes20”. (behandlingen jeg fikk hos de var sponset). 

Hva gjør du egentlig hvis noen står i nærheten av deg og røyker?
– Da går jeg avgårde. Jeg hater røyk og klarer ikke stå i nærheten av noen som røyker. Det verste jeg vet er om sommeren når det er uteservering, og folk røyker ved bordene, og røyken blåser bort på meg. Da blir jeg så irritert! 

 

Hva er ditt favoritt sted å dra på ferie?
– Oi, det er jeg ikke sikker på! Men definitivt et sted der det er varmt. Jeg elsker å reise steder hvor jeg kan bade og sole meg, men også oppleve stedet. 

 

Hvor gammel kan Chloe bli?
– Hun kan bli 13-15 år. Hun er jo en liten hund, så hun lever en del lengre enn hva store hunder gjør. Men jeg er veldig glad for at hun kan bli så gammel. Da får Per Fredrik og jeg ha henne i så mange år, og kose masse med henne!

Hvorfor ville du bli blogger?
– Da jeg startet å blogge var det egentlig ikke for å bli blogger. Jeg begynte å blogge for å ha et sted å poste bilder fra photoshooter fordi jeg jobbet sånn halvveis som modell. Selv om det fort ble til veldig mye mer enn bare det! Ønsket om å kunne jobbe med blogging har nok kommet mer og mer etterhvert, ettersom jeg ble mer og mer hekta på blogging!

 

Hvor mange piercinger har du?
– Jeg har piercing i navelen, og hull i ørene. Jeg vet ikke om hull i ørene telles som piercing akkurat. Hehe! Men da jeg var 15 tok jeg piercing i underleppa på venstre side, og syntes det var sååå kult. 3 måneder etter tok jeg den ut, og har aldri angret. Haha!

 

Hvordan har du det nå? Med tanke på B12
– Takk som spør! Den siste uken har jeg vært ganske dårlig, fordi jeg fikk veldig mangel igjen. Egentlig skulle jeg vente 2 måneder til neste sprøyte, men jeg måtte ta etter kort tid, så jeg tok en på torsdag da jeg var avgårde. Nå begynner jeg å bli litt bedre igjen, men kjenner at jeg fortsatt er en del redusert. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

 

39 kommentarer
    1. Kunne du hatt en sånn “besøk til Stina” dag? Sånn foreksempel at du trekker noen få personer som liksom “vinner” da, også kan de komme å besøke deg?

    2. Man kan spise frukt, grønnsaker og egg for å unngå B12 mangel. Det er sunt + fullt av mange og gode vitaminer! 👍🏻 Jeg har ikke eller har hatt B12 mangel, men jeg skjønner deg godt hvordan du har det Stina! ❤️ God bedring 😃

    3. Koster det noe for å legge igjen en kommentar her på bloggen/i kommentarfeltet ?❤️
      Hva er forskjellen på vippe extensons og løsvipper? Er kanskje litt rart å ikke kunne det, men er ikke helt med på akk det, så jeg bare lurer😻Håper på svar!

    4. Pleier du og per Fredrik å bytte på å lage middag eller er det mest du som lager, siden du holdt jo på å ta kokeutdanningen 🙂 love uu <3

    5. Er fra Sandefjord, og anbefaler å sette på vipper på tittins. Er rett ovenfor McDonalds i sentrum 🙂 Flinke på alt, er der alle i sfj går. Klem!

    6. Jeg hadde B-12 mangel før. Jeg har jo diagnosen ME, så det er veldig lett at jeg får akkurat dette. På et tidspunkt måtte jeg ta injeksjoner opp til 2 ganger i uken. Ellers var det bare 1 gang i uken. Og i tillegg brukte jeg en type B-12 som sitter lengre i kroppen fordi kroppen ikke klarer å ta det opp selv. Den heter hydroxocobalamin. Hør med legen din om hvilken type B-12 du får, og spør om å bytte til den jeg nevner. Den vil virke utrolig bra. Den fikk meg fra liggende til sittende da jeg var på mitt sykeste.
      Ellers er jeg veldig glad for at du ikke hadde noen alvorlig sykdom da du delte på bloggen din om at du begynte å føle deg dårlig over tid! Vet jo du har hatt kyssesyken, og det er mange som blir varig syke etter den. Jeg fikk jo ME etter kyssesyken, så vet jo det ikke er til å spøke med. Så jeg ble så letta for at du “bare” hadde B-12 mangel. Ikke at det er bare-bare, for man blir utrolig dårlig av det. Man skal alltid ta helsen sin på alvor, og det er bra du har fått hjelp.
      God klem til deg <3

    7. Suzii: Oi, så bra at du tipset meg om det! Nå skal jeg virkelig sjekke om det er den b12’en jeg også får! Håper du blir frisk fra ME en dag. Kjenner flere som har ME, og vet veldig godt at det ikke er så lett å ha det. Sender ut gode tanker til deg <3

    8. Hei! Har selv extentions men sliter både med å blende de med håret og flette håret slik at det ser bra ut… hvordan gjør du det? (Har clip in btw)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg