Føler meg 10 kg lettere!

God lørdag! Håper dere har hatt en fin helg så langt! Jeg har virkelig hatt en to-do helg så langt! I går satt jeg i timesvis med mail og en haug andre ting som ikke akkurat er supergøy å gjøre. Men Gud så deilig det føles når jeg først ble ferdig med alt.

Jeg ble liksom så mye mer ryddig oppe i hodet mitt, fordi det var ikke 947189 forskjellige ting jeg visste jeg måtte gjøre. Så i dag har jeg bare fortsatt med ting og fått unnagjort så utrolig mye jobb! Og det er vikelig en fantastisk følelse!

Nå er Per Fredrik og jeg på vei til foreldrene hans for å feire farsdag. Så det blir veldig koselig! Chloe er med og koser seg i buret i baksetet. Hun har blitt så flink til å være i bil etter den rundturen hun ble med meg på, på torsdag. Så det er skikkelig bra!

 

Uansett. Nå må jeg løpe! Blogges senere! 💕

7 kommentarer
    1. Så bra at du er ryddigere oppe i hodet ditt da Stina❤️❤️❤️😍😍😍😘😘😘💎💎

    2. Super kult innlegg! Har alltid likt innleggene dine, de før meg til å føle meg mer avslappet også er de veldig dype og bra!👏🏽 Ps: Har bursdag i dag🌟

    3. Jeg elsker videoene dine du er fantastisk du er mitt forbilde.Du er kul,morsom,flink,pen og du er den youtuberen jeg elsker. Love you Stina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg